Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttelijä Leena Pöysti..

Vierailija
03.03.2016 |

Mitä mieltä olette hänestä. Mulle jää siitä tosi tyhjä olo. Näyttelijänä varmaan ihan ok.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Sykkeessä aivan mitätön. Onko rooli sitten tarkoituksella sellainen? Tuollainen tyhmä hiirulainen ei olisi edes pystynyt lukemaan edes hoitsuksi, saati lääkäriksi! Ihme tuijottelija.

Vierailija
2/20 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään karismaa. Ei mitään, joka jäisi mieleen. Mutta sukunimi antaa mahdollisuuden näyttelemiseen, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kumpaa te täällä nyt arvostelette, roolihahmoa, vai näyttelijää :)

Ei jäänyt aikanaan Käenpesässä tyhjä olo, vaan pikemminkin kuuma olo ;)

Sykettä en ole seurannut, se kun on enempi naisille suunnattu sarja, joka ei näin miehenä jaksa kiinnostaa.

Vierailija
4/20 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä ääni ainakin on.

Vierailija
5/20 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään karismaa. Ei mitään, joka jäisi mieleen. Mutta sukunimi antaa mahdollisuuden näyttelemiseen, valitettavasti.

Miten niin?

Hän ei kuulu Pöystien taiteilijasukuun

Vierailija
6/20 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön.

Vierailija
7/20 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitön.

Vaikea sanoa hänen seksikkyydestään mitään, kun en hänestä persoonana mitään tiedä, mutta Käenpesässä hänellä oli kyllä erittäinkin seksikäs rooli.

Vierailija
8/20 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena Pöystin voisi helposti kuvitella lasteni äidiksi:)

T. Mies 37v.

Vierailija
9/20 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistikuvat ovat lähinnä Käenpesän roolihahmosta, joka oli aivan superhottis. Katsoin sarjaa pelkästään hänet nähdäkseni.

M-45

Vierailija
10/20 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli söpö, seksikäs ja ihana Käenpesässä. Runkkasin!

Vierailija
11/20 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mitäänsanomaton "näyttelijä". Eka kerran muistan ihmetelleeni Leena Pöystin työskentelyä Benner & Benner -sarjassa, hän oli siinäKIN todella surkea.

Vierailija
12/20 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leena Pöystin voisi helposti kuvitella lasteni äidiksi:)

T. Mies 37v.

Kuin myös.

T. Mies 40 v.

Vierailija
13/20 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena on monissa mainoksissa äänenä, mm. Loreal, Adlibris jne. On myös äänikirjojen äänenä. Pehmeä ja miellyttävä ääni.

Vierailija
14/20 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti, Robassa tosi hyvä. Kaunis, luonnollisen näköinen nainen. Ja sympaattinen.

Vierailija
15/20 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa trivago-naisen kanssa. Lasteni äidiksi voisin kuvitella helpostikin. Naisellinen jotenkin. Ihana ääni.

Vierailija
16/20 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä ääni ja todella kaunis nainen. Viiimeksi näin hänet Haluatko miljonääriksi-jaksossa ja sen perusteella lämpöä ja huumorintajuakin löytyy roppakaupalla.

N46

Vierailija
17/20 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikinpuolin ihana, sympaattinen ja viehättävä nainen, ei mitään pahaa sanottavaa. Näyttelee moitteettomasti ja ammattitaitoisesti ja kaiken lisäksi vaikuttaa fiksulta sekä määrätietoiselta naiselta. Lisäksi myös erittäin kauniin näköinen, erityisesti ihanat hiukset.

Vierailija
18/20 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks puolet teistä kiusaa/haukkuu Leenaa täällä. Leena on ollu mun lempi näytteliä jo noin 3v asti eli ainakin 12v. Miettikkää jos se lukee nää niin kuinka paha mieli sillä voi tulla?💓😖Mitä jos teille sanottaisiin noin Leena on aivan mahtava ja uskomaton näyttelijätärJa mun mä rakastan sitä, rakastan sen ääntä jos mulla on paha olla katon jotain sarjaa missä se on🥺💕Ja se on mulle vähän niinkuin tuki ja turva💝💗Toivon että jatkossa miettisitte ennenkuin kirjotatte tollasta "soopaa" tänne nettiin!?💜😕Mua harmittaa joo Leenan puolesta mitä te siitä ootte sanonu.

Vierailija
19/20 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leena on outo ja mutta tosi hot ja seksikäs muija

Vierailija
20/20 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallikirjaesimerkki nepotismista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme