Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yes.. Alakerta siivottu. Aikaa meni 6h.

Vierailija
29.06.2008 |

Nyt sen kunniaksi lasi kylmää valkkaria.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten teillä oli ihan tosi paskasta. Ehkä molempia?

Vierailija
2/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa aloittaa loma näin=)

Mukavaa kesää kaikille.

t : ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä.

Vierailija
4/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin tänään yläkerran loppuun ja siihen on mennyt jo melkein kolme iltapäivää. Verhot ja matot pesty, vuodevaatteet pesty ja silitetty, kaikki vaatteet puhtaina kaapissa, kylpyhuone kiiltää puhtauttaan ja lastenhuoneetkin todella siistit!

Nyt vain jatkamaan alakertaan...

Vierailija
5/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerta saa jäädä ensiviikolle. Lapset aikovat telttailla pihalla yön. Nyt grillaamaan ja illalla miehen kanssa nautiskelemaan kaksin kylvystä...

Ei hassumpi lomafiilis..

Vierailija
6/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ton verran minimissään, kun rupean siivoamaan KUNNOLLA, pari viikkoa takaperin pesin vessan (ehkä 1,5m2) ja pesin sitä 1,5tuntia!! Mut pesinkin sen sitten perusteellisesti :)

Yleensä jos rupean taloa siivoamaan siinä menee sellanen 6-7tuntia helposti ja tosta puuttuu sitten saunan ja pesuhuoneen pesu ja meillä on tosi pieni talo, tahdon vain siivota KUNNOLLA

Vierailija
7/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvää loman alkua ap:lle, eikö olekin hieno fiilis? Olet viinilasisi ansainnnut :)

Mäkin voisin juoda lasin valkkaria jos olis, vaikken olekaan siivonnut, noh, iltapalaksi on uunituoreita sämpylöitä jotka ovat juuri kohoamassa ja marenkimansikkakakkua, nam :)

Vierailija
8/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo marenkimansikkakakku kuulostaa ihanalle..

Ihmettelijöille tiedoksi, alakerrassa pari sataa neliötä.

Kun sen kunnolla haluaa puhtaaksi, aikaa vaan kuluu.

Vierailija
9/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ton verran minimissään, kun rupean siivoamaan KUNNOLLA, pari viikkoa takaperin pesin vessan (ehkä 1,5m2) ja pesin sitä 1,5tuntia!! Mut pesinkin sen sitten perusteellisesti :)

Yleensä jos rupean taloa siivoamaan siinä menee sellanen 6-7tuntia helposti ja tosta puuttuu sitten saunan ja pesuhuoneen pesu ja meillä on tosi pieni talo, tahdon vain siivota KUNNOLLA

Saunanpesuun mä saan ton ajan kulumaan, en muutamaan neliöön. Ja pesen pöntön, sen takaa, seinät ja lavuaarin sekä lattian. Silti siihen ei puoltatoistatuntia mene. Mä uskon että ne jotka saa tollasen ajan kulumaan, ei pidä perussiisteydestä huolta. Kun jokapäivä vähän pyyhkäsee, ei tule mitään kauheeta sotkua, mikä sitten kerran kesässä pestään pois.

Vierailija
10/10 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte? Siis oikeesti, miten jaksatte kuurata asuntoanne niiiin kauan?

Siis ilman ivailua kyselen. Sillä minulla aina loppuu into, voimat ja puhti siinä hommassa viimeistään 3 tunnin jälkeen. Sen takia meillä ei ole ihan niiiin älyttömän perusteellisesti siivottu. Siistiä on, mutta ei ehkä aina jokainen nurkka hinkattu hammasharjalla.

Yritän aina jaksottaa siivousta niin että siivoan perusjutut joka viikko, ja lisäksi aina joku "speciali". Eli joku listojen pyyhkiminen, tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi