Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa Buusteri puhelinmyyntifirmaa!

Vierailija
02.03.2016 |

Poikani oli töissä n puolentoista kuukauden ajan tässä puhelinmyyntifirmassa. Haki mol.fi sivun kautta ja sivulla luvattiin tuntipalkka+provisio palkkausta. Poikani pääsi myymään siellä D-vitamiinia ja joitain Tommi Evilä arpoja puheista päätellen. Oli aluksi innoissaan, koska sai myytyä päivässä kivasti ja oli kahtena viikkona peräkkäin toimiston paras myyjä. Toimistolla paljon kokoaikaisia ja osa-aikaisia työntekijöitä. Kertoi odottaneensa ihan kelpo tilipussia, koska myyntiä tosiaan tuli päivittäin. Siten tulikin se tili.. kuukauden työstä 5-6 päivän viikkotyöllä palkkaa tuli 490 euroa tilille. Oli poika sen verran pettynyt ja poissa tolaltaan, että päätti lopettaa työt piakkoin tuon jälkeen. Kertoi, että toimistolla tsempataan jatkuvasti, että tehkää paljon kauppaa niin se näkyy kivasti tilipussissa sitten. Paskat näköjään näkyi. Ilmeisesti johtajat tienaavat paljon sillä, että vanhuksille tuputetaan vitamiinia, mutta nuoret tekijät jätetään ilman ja tsempataan jollain suklaapatukalla seuraavan kaupan tekijälle. Ihan helvetin kuvottavaa toimintaa yrityksiltä, koska tuntipalkalla tarkoitetaankin vaihtelevaa tuntipalkkaa joka vaihtelee myynnin mukaan. Siellä käsittääkseni 10 euron tuntipalkka tarkoittaa useaa kauppaa tunnissa joka päivä, mikä on täysin mahdotonta kun ottaa huomioon miten ihmiset suhtautuu näihin kaupustelijoihin. Eli siis älkää hakeko kys. firmaan töihin ja kehottakaa nuoria etsimään kesätöitä jostain muualta! n. 48

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossakin oli pari kesää sitten ihana naisvetäjä, parempaa tsemppaajaa ei maa päällä kyllä kanna! Lämmöllä muistelen nyt, kun tie on vienyt moniin muihinkin lafkoihin. Mutta kylillä puhutaan, että Buusteri on menossa KONKKAAN! Konttoreita suljetaan  ja jengi hakee rahoja jostain palkkaturvasta. 

Vierailija
42/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle luvattiin oululaisessa puhelinmyyntifirmassa 1300 euron takuupalkkaa, tili olikin kuukauden lopussa vähän päälle 500 €... Lopettikin heti ekan kk jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalla ei mene hirveän hyvin. Aika moni firma on sulkenut toimipisteitä ja Buusterikin taidettiin juuri myydä toiselle firmalle. Lehtien levikit laskevat ja netistä tilaaminen on helppoa.

Vierailija
44/56 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buusteri on iha perseestä.

Ei kannata mennä 2e tuntipalkalla tekemään mitään.

Vaikka teet 10 kauppaa päivässä niin et saa mitään

älkää menkö!!!!!!!!

Tein kuukauden töitä ja sain 240e.

Tein 6pvää viikossa 8h.

Vierailija
45/56 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiertää kaukaa. Koko ajan palkat väärin ja provikat huonommat mitä piti olla. Nyt kilpailijalla töissä ja kaikki (6kk) aikana sujunut kuin valssi. Provikat paremmat ja samoin työilmapiiri. Kuopijon tää uus firma pexin/buusterin entiset myyntijohtajat jotka vetää. 

Vierailija
46/56 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROKAA JMGROOVEA kirjoitti:

JMGgroovelle Rovaniemen Ja Kokkolan toimistoihin ei kannata mennä töihin. Siellä virtaa huumeita ja Kokkolan uudeksi esimieheksi on valittu huumeiden käyttäjä ja myyjä. Palkkaus on tosi huono ja esimiehet narsistisia molemmissa paikoissa, joten varokaa kyseisiä paikkoja. Palkka on vain provikka, jolla ei elä. Rovaniemellä parhain myyjä on alkoholisti, joka vain kehuu itseään ja ei huomioi työkavereita. Varottaakseni kirjoitin tämän. Karttakaa JMGROOVEA!Palkkaus huijausta! HUIJAAVAT TYÖNTEKIJÖITÄ!!

😂 Rovaniemen paras myyjä on alkkis, no hui. Hyvä että tekee töitä :D

No mutta aika villiä menoa, JMGroove ja tämä Buusteri ex Mediapex on molemmat naurettavia pilipalifirmoja, molemmissa joskus teininä ollut..

Suosittelen Eniaa ja Dna:ta. Ainoat jotka on oikeita työpaikkoja puhelinmyyntifirmoista.

Vierailija
47/56 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollut töissä kohta 5 vuotta yhdellä luotettavalla puhelinmyyntifirmalla. Palkkaus ICT-alan työehtosopimuksen mukainen, itselle on alusta saakka jäänyt nettona kuussa 1400 - 2500, myynnistä riippuen.

No meille tulee aika useasti tuolta buusterilta jengiä töihin enkä oo koskaan yhdeltäkään kuullut mitään hyvää koko firmasta. Palkat kusee, asiakkaita kusetetaan jne..

Vierailija
48/56 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
49/56 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan oikeasti, jos lapsi haluaa tienata puhelinmyynnistä, niin töihin joko Elisa/Saunalahdelle eli Enialle tai sitten Dna:lle. Kyseisten firmojen toimistot löytyy lähes jokaisesta kaupungista. Olen ollut molemmissa ja niissä oikeasti tienaa.

Nojoo oska niissä taitaa olla se takuupalkka, onko se nyt 1200-1500e kk + provisiot päälle. Tosin jos et saa kauppaa, tulee potkut. KAveri kertoi, että 10 aloittaneesta kesällä 8 irtisanottiin/lähti itse parin viikon sisään ja sit tuli sama satsi tilalle kokeilemaan onneaan :D

Riippuu näköjään toimistosta. Olin nuorena DNA:lla muutaman kuukauden puhelinmyyjänä ja olin suoraan sanottuna aivan surkea! :D Myinköhän neljän kuukauden aikana kymmenelle ihmiselle liittymän, kun en vaan osannut/pystynyt tuputtamaan. Jouduin kyllä pari kertaa pomon puhutteluun, mutta niissäkin pomo yritti lähinnä antaa neuvoja ja käski tuputtamaan enemmän, ei mitenkään uhannut potkuilla tms. No, lopulta otin itse loparit, koska en tykännyt siitä itse puhelinmyynnistä ollenkaan. :P Palkka oli tosiaan ihan hyvä tällaisellekin joka ei koskaan mitään myynyt.

Vierailija
50/56 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan oikeasti, jos lapsi haluaa tienata puhelinmyynnistä, niin töihin joko Elisa/Saunalahdelle eli Enialle tai sitten Dna:lle. Kyseisten firmojen toimistot löytyy lähes jokaisesta kaupungista. Olen ollut molemmissa ja niissä oikeasti tienaa.

Nojoo oska niissä taitaa olla se takuupalkka, onko se nyt 1200-1500e kk + provisiot päälle. Tosin jos et saa kauppaa, tulee potkut. KAveri kertoi, että 10 aloittaneesta kesällä 8 irtisanottiin/lähti itse parin viikon sisään ja sit tuli sama satsi tilalle kokeilemaan onneaan :D

Riippuu näköjään toimistosta. Olin nuorena DNA:lla muutaman kuukauden puhelinmyyjänä ja olin suoraan sanottuna aivan surkea! :D Myinköhän neljän kuukauden aikana kymmenelle ihmiselle liittymän, kun en vaan osannut/pystynyt tuputtamaan. Jouduin kyllä pari kertaa pomon puhutteluun, mutta niissäkin pomo yritti lähinnä antaa neuvoja ja käski tuputtamaan enemmän, ei mitenkään uhannut potkuilla tms. No, lopulta otin itse loparit, koska en tykännyt siitä itse puhelinmyynnistä ollenkaan. :P Palkka oli tosiaan ihan hyvä tällaisellekin joka ei koskaan mitään myynyt.

Jos et osaa myydä niin ei kai se firmasta paskaa tee.

Vierailija
51/56 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prime Sales on myös hyvä! Sitä ei vain ole kovin monessa kaupungissa.

Vierailija
52/56 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin haastattelussa kusetettiin et Oon poikkeus ja muuta paskaa esim 4.21€ tunti palkka vitut se tippuu heti 2€ joka pv 7h tai muuten ei makseta. Moraalitonta paskaa muka tunnissa saadaan 6 lehtee myytyä. Sitten väittivät että ei Tämä mitään rääkkäystä ole. Jaahas jaahas tuumailin. Ihan perseest.

Vierailija
53/56 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Olin kyseisessä firmassa töissä jja palkka oli 500€ 1,5kk se on hyvin verrattuna kesätyöksi...

Joten Älä itke Täällä ja poikasi kaltaiset kermaperseiden pitäisi ymmärtää että kesätyö on yleensä "huonosti" palkattu ja tarkoitus on ansaita TASKUrahaa ei elantoa.

Vierailija
54/56 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/56 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jmgroove oy uusimmat kommentit bpuuttuu. Onko kukaan ollut töissä. Olisin kiinnostunut millaisia kokemuksia.

Vierailija
56/56 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä firma on toiminnassa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi