Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle yksikin syy, miksi mun kannattaisi tehdä seksialoitteita miehelleni!

Vierailija
02.03.2016 |

Joskus kun olimme olleet pari vuotta yhdessä, mies valitteli etten tee aloitteita. Aina kun hän teki, suostuin. No kolme vuotta sitten aloin tehdä aloitteita ja yrittää kaikin tavoin aktivoida ja piristää seksielämäämme. Sillä seurauksella, ettei mies tunnu haluavan minua senkään vertaa, ainakaan silloin kun minä sen aloitteen teen. Kun hän tekee, halukkuutta on, mutta sitten hän yksin päättää että seksi lähes aina tapahtuu hänen mielensä mukaan.

Mies on ollut jo 7 vuotta ylipainoinen, minä pidän itseni kunnossa ja kroppa on kiinteämpi kuin parikymppisenä.

Miksi minun siis pitäisi nöyryyttää itsenäni tekemällä aloitteita, joista mies ei edes tunnu innostuvan, vaan seksi kiinnostaa vain silloin (harvoin, ei edes viikottain) kun häntä sattuu spontaanisti huvittamaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa paskalta suhteelta, mutta toki tyhjää parempi kun ap tuskin ei saisi ketään muutakaan miestä tilalle.

Meinaat että treenatun naisen joka haluaa joka päivä seksiä olisi vaikeaa saada miestä? Ap

Sinähän tässä olet vuosikausia roikkunut miehessä ja suhteessa, jonka seksiin et näytä olevan tyytyväinen vaan itket asiasta vauvapalstalla.

Miksi et vaihda jos kerta tiedät saavasi helpolla paremman miehen ja seksiä? :D

Eroaisitko itse noin vain ja rikkoisit lasten perheen siksi, että olisit tyytymätön seksielämääsi? Ap

Se on aina yksilön päätettävissä. Ja teidän suhde kuulostaa vaan niin paskalta kun mies ei kykene edes PUHUMAAN seksielämästänne. Onnea paskassa, miltei seksittömässä liitossanne.

Vaihtamalla edelleen paranis jos sellaiseen pystyisit.

Vierailija
22/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka pitkäksi aikaa? Siis paranisi? Ei

mun nyt auta ainakaan toistaiseksi kuin tyytyä tähän tilanteeseen jossa joudun jatkuvasti tuntemaan itseni epähaluttavaksi ja vastenmieliseksi. Itsepä olen valintani tehnyt, pakko kestää seuraukset. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai mun on olla jonkin sortin masokisti kun vuosikausia kestän sitä, että joudun tuntemaan itseni rumaksi, rupsahtaneeksi, epähaluttavaksi ja naurettavaksi. Toivoisin vain että joku mies osoittaisi haluavansa minua. Vaikkei se sen pidemmälle johtaisikaan. Ap

Vierailija
25/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kai mun on olla jonkin sortin masokisti kun vuosikausia kestän sitä, että joudun tuntemaan itseni rumaksi, rupsahtaneeksi, epähaluttavaksi ja naurettavaksi. Toivoisin vain että joku mies osoittaisi haluavansa minua. Vaikkei se sen pidemmälle johtaisikaan. Ap

Mitäs jos kertoisit miehellesi miltä sinusta tuntuu?

Jos ihan normaali mies on kyseessä uskoisin, että rehellinen keskustelu onnistuu kyllä.

Eikä tuo ongelma minusta liity seksiin, jos tuntee itsensä epähaluttavaksi siihen voi vaikuttaa niin monilla eri tavoilla, ei pelkästään harrastamalla seksiä. Tarkoitan siis sellaista yleistä huomiointia arjessa.

Muutenkin tuollaiset pelit ja laskemiset siitä kuka on aloitteellinen ja kuka ei kannattaa unohtaa parisuhteessa, ei se ole mikään peli jossa kerätään pisteitä siitä kumpi sitä ja kumpi tätä.

Homma toimii, kun molemmat tekee niin kuin itsestä hyvältä tuntuu ja haluaa tehdä myös asioita mitkä tuntuu toisesta hyvältä.

Vierailija
27/27 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin panna sua, ei pipo kiristä sitten hetkeen.

Ja sitten kun taas kiristää, niin tuut käymään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän