Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä päivitetystä kunto-ohjelmastani?

Vierailija
01.03.2016 |

Ma: putkirullaus ja venyttely illalla 30min
Ti: kuntosali (raskas painojarjoittelu) 60min
Ke: vaunulenkki n. 60min tai kuntopyöräily 30min, illalla putkirullaus ja venyttely
To: illalla kahvakuula- ja kehonpainotreeni 30min
Pe: Juon viiniä
La: kuntosali kuten ti 60min
Su: vaunulenkki 1,5 tuntia aamulla, illalla 30min putkirullaus ja venyttely

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
2/16 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin lauantain kuntosalin sunnuntaille, ja sunnuntain vaunulenkit lauantaille. Enemmän irti kuntosalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Skippaisin lauantain kuntosalin sunnuntaille, ja sunnuntain vaunulenkit lauantaille. Enemmän irti kuntosalista.

Ei, koska sitten su-ti välillä olisi vain yksi palautumispäivä ja sunnuntaihin asti stressaisin sitä, toteutuuko viikonlopun sali. Ap

Vierailija
4/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa pääsenkö tällä tiukkaan rantakuntoon?! Ap

Vierailija
5/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten perjantain viinin lipittely minimiin. Alkoholi poistaa nestettä ja kuivana ei saa kaikkia tehoja itsestään irti salilla.

Vierailija
7/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Sitten perjantain viinin lipittely minimiin. Alkoholi poistaa nestettä ja kuivana ei saa kaikkia tehoja itsestään irti salilla.

Parhaat tulokset olen kyllä tehnyt aina lauantaisin kun pe iltana olen juonut...mutta siis korkeintaan pari lasillista-puoli pulloa. Usein ostan pullon jo to ja juon sitä to-su 😁

Ap

Vierailija
8/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö vaunulenkit juosten? Jos teet edes toisen 1.5h kestävän lenkin juosten hitaasti, pk-sykkeillä), niin hyvältä vaikuttaa!

Minulla jää lihaskunto aika vähiin, kun lajiharjoittelut vievät aika paljon aikaa :/

Vierailija
9/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö vaunulenkit juosten? Jos teet edes toisen 1.5h kestävän lenkin juosten hitaasti, pk-sykkeillä), niin hyvältä vaikuttaa!

Minulla jää lihaskunto aika vähiin, kun lajiharjoittelut vievät aika paljon aikaa :/

Osittain juosten, kun ei lunta tai loskaa niin isomman osan, tai siis hölkäten. En meinaa jaksaa kun en ole kuukausiin säännöllisesti treenannut sairasteluiden takia. Mutta se on tarkoitus. Ap

Vierailija
10/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joltain kommenttia?

Vierailija
12/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi fysioterapeutti sanoi, että putkirullausta saisi tehdä vain kerran viikossa.

Vierailija
13/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi fysioterapeutti sanoi, että putkirullausta saisi tehdä vain kerran viikossa.

Miksi? Teen sitä vähän joka päivä. Ap

Vierailija
14/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh

Vierailija
16/16 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai liian rajua. Toki varmaan riippuu siitä, kuinka pitkään rullailee. Ymmärsin, että liikaa tehtynä voi olla jo haitallista. Minulla ei siis tästä enempää tietoa. Nettijumpan fysioterapeutin kommenttina tuon kuulin.