Naiset jotka osaavat nauraa itselleen
Oletko nainen jolla on kova itsekritiikki ja/tai itseironian taju? Huomattu on etteivät miehet oikein tykkää jos nainen nauraa itselleen. Mistä lie johtunee sekin... ;D
Kommentit (22)
Miehillä ei ole huumorintajua. Ja pitävät naista jotenkin itsensä jatkeena eivätkä siten kestä, että heille nauretaan naisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Joo no johtuu siitä kun miehet on kateellisia kun naisten on helppo nauraa itselleen.
Hä?
Koska miehet harvemmin osaavat nauraa itselleen esim. mokattuaan. Itselleen naurava nainen vaikuttaa varmaan liian tärähtäneeltä? Jotenkin miehillä menee pasmat sekaisin.
Mä en ole kohdannut vielä miestä, joka ei tykkäisi mun itseironiasta. Varmaan se riippuu, että millaista itseironiaa se on. Onhan semmoinen säälinsekainen itsekritiikki todella ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole huumorintajua. Ja pitävät naista jotenkin itsensä jatkeena eivätkä siten kestä, että heille nauretaan naisen kautta.
Heille nauretaan? Eikös naisen pitänyt nauraa itselleen? Nyt en ymmärrä näitä kommentteja.
Niin miehet on kateellisia naisten elämästä.on tullu monta kertaa huomattua.miehet on itse vakavia ja ei hyväksy sitä kun naiset voi rauhassa bimboilla
Itselleen nauramaan kykenevät naiset on aika harvinaisia ja sellaista pidetään miesmäisenä piirteenä. Ovat kyllä haluttuja naisia jos ovat myös nättejä. Julkkiksista etenkin Jennifer Lawrence on tällainen.
Itselleen nauravat naiset ei vissiin ole miesten mielestä kovin kiihottavia
Jaa. Mä oon kyllä aina saanut positiivista kommenttia miehiltä siitä, että en ota itseäni kovin vakavasti.
Miten itsekritiikki ja itseironia liittyy toisiinsa? Luulisi että ne on toisensa poissulkevia. Jos on kovin kriittinen itselleen, niin ei uskalla nauraa itselleen. Itselleen nauraminen edellyttää sitä, ettei ota itseään liian vakavasti, joka tarkoittaa minusta sitä ettei ole kovin itsekriittinen.
I concur. Olen just tuollainen itseironiaan taipuvainen nainen, eikä siitä suomalaismiehet oikein tykkää. Onneksi on ulkomaalaisiakin saatavilla. Ylipäätään jos ihminen osaa nauraa itselleen, hänellä ei ole koskaan tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä oon kyllä aina saanut positiivista kommenttia miehiltä siitä, että en ota itseäni kovin vakavasti.
Näinhän se on. Aika moni mies tykkää naisesta jonka kanssa on helppo olla ja joka ei ota itseään liian vakavasti. En tiedä mistä näitä juttuja revitään ettei miehet pidä itseironisista naisista. Vaikuttaa siltä ettei näiden väitteiden esittäjät ainakaan ole kovin itseironisia.
Vierailija kirjoitti:
I concur. Olen just tuollainen itseironiaan taipuvainen nainen, eikä siitä suomalaismiehet oikein tykkää. Onneksi on ulkomaalaisiakin saatavilla. Ylipäätään jos ihminen osaa nauraa itselleen, hänellä ei ole koskaan tylsää.
No niin, tulihan se sieltä. Suomalaiset miehet on paskoja. Kummallekos tässä nyt sitten pitäisi nauraa. Sinulle vai suomalaisille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Miten itsekritiikki ja itseironia liittyy toisiinsa? Luulisi että ne on toisensa poissulkevia. Jos on kovin kriittinen itselleen, niin ei uskalla nauraa itselleen. Itselleen nauraminen edellyttää sitä, ettei ota itseään liian vakavasti, joka tarkoittaa minusta sitä ettei ole kovin itsekriittinen.
Tämä oli kai ironiaa?
Nauran usein itselleni, rakastan tilannekomiikkaa ja puen mokani hauskoiksi tarinoiksi, joista tykkäävät sekä naiset että miehet. Mutta en ole kriittinen, enkä välttämättä ironinenkaan. Ironia on vähän ilkeä huumorin laji, jnka kanssa olen varovainen.
Oon itseironinen ja aina ollut porukassa se joka heittää läppää ja saa muut nauramaan, enkä kyllä oo kohdannut miestä jolle ei huumori kelpais :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä. Suomalaiset miehet on paskoja. Kummallekos tässä nyt sitten pitäisi nauraa. Sinulle vai suomalaisille miehille?
Nyt on sanottava, että tämän naisen järjellä ei ymmärretä tätä logiikkaa. En tosiaan sanonut ketään paskaksi, sanoin vaan, että suomalaismiehet usein vaivaantuu jos heidän kuullen naureskelee omille pöljyyksilleen. Olen asunut myös Englannissa, ja siellä itselle nauraminen ja pieni vähättely on melkein pakollista, muuten vaikuttaa ihan ääliöltä.
Yes, tällaisia keskusteluja lisää. Osaan nauraa itselleni, mokilleni. Pitäiskö elämä ottaa liian vakavasti? Onko kulttuurinen piirre se, ettei osaa nauraa itselleen?
Taatusti on myös kulttuurijuttu se mille on sopivaa nauraa etc.
Itse olsin vähän yhdistämässä itselleen nauramista älykkyyteenkin - juu ja nauraa saan itseäni joka päivä, useasti 😇
Joo no johtuu siitä kun miehet on kateellisia kun naisten on helppo nauraa itselleen.