Tuntipalkkaiset saa siltä 24 tunnilta liksaa
Ja kuukausipalkkalaisilla tuskin liksa nousee, että hyvin meni tämäkin homma
Kommentit (15)
Luulet vissiin että tuntipalkkalaiset saa palkkaa vain tehdyistä työtunneista?
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistähän muusta kuin tunneista TUNTIpalkkalainen sais palkkansa?
Vierailija kirjoitti:
No niin mä ainakin saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin mä ainakin saan.
No sit on mahdollista että saat väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mistähän muusta kuin tunneista TUNTIpalkkalainen sais palkkansa?
Kyllä TUNTIpalkkalainen voi saada palkkaa muiltakin tunneilta kuin niiltä joilla on varsinaisesti töissä.
Tuntipalkkalaista ei tartte ottaa hommiin kun kk työntekijä tekee duunit
Tuntipalkka lasketaan jakamalla kk palkka 150:lla meillä. Jakaja muuttuu ja palkka pienenee
Kukaan ei vielä tiedä, mitä tämä työajanlisäys tulee käytännössä tarkoittamaan. Jos saat tessin mukaista tuntipalkkaa, niin se tullaan todennäköisesti jatkossa laskemaan eri tavalla kuin tällä hetkellä. Eli tuntipalkka tulee pienenemään, paitsi jos onnistut neuvottelemaan tessiä paremman palkan.
Vastaajat 9 ja 10 ovat varmaan oikeassa. Tuntipalkka tulee pienenemään, koska jakaja muuttuu.
Juu ja sitten joku tuntipalkkakainen saa vähemmän tunteja kun ne vakkarit tekee kolme päivää enemmän. Kaupassa jos on 10 vakkaria, se on 120 2 h iltavuoroa enemmän.
Minä ainakin saan palkan niistä tunneista mitä tuntilistaan laitan ja aina on vähintään 40h/viikko.
Enkä todellakaan suostu mihinkään tuntipalkan laskuihin, sitten olen mielummin kotona työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saan palkan niistä tunneista mitä tuntilistaan laitan ja aina on vähintään 40h/viikko.
Enkä todellakaan suostu mihinkään tuntipalkan laskuihin, sitten olen mielummin kotona työttömänä.
Suloista. Se työttömyyskorvaus onkin vastiikkeentonta ilmaista rahaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä todellakaan suostu mihinkään tuntipalkan laskuihin, sitten olen mielummin kotona työttömänä.Suloista. Se työttömyyskorvaus onkin vastiikkeentonta ilmaista rahaa. :D
Se onkin sitten lepposaa istua näin haen töitä, yms yhtä tyhjän kanssa kurseilla.
Up