Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkaupunkiseudulta puuttuu 500 koulutettua lastentarhanopettajaa

Vierailija
01.03.2016 |

Onko teillä kokemuksia pääkaupunkiseudun tilanteesta, onko teidän lasten päiväkodissa opeja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat ihan rauhassa etsiskellä kandeja tekemään töitä sillä palkalla. Jokainen itseään kunnioittava lto ei jää tekemään sitä työtä kuin määräajaksi. Pian kutsuvat joko maisteriopinnot tai hallinnollinen. Näin on, valitettavasti.

Lto

Vierailija
2/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös valmistuva Lto ja monilla valmistuvilla on tavoitteena tehdä työtä maksimissaan 5 vuotta, ja tämän jälkeen hakea muihin hommiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin vuoden lto:ksi, sitten pääsin luokanopekoulutukseen. Parempi palkka, parempi arvostus, mielekkäämpi työ. Tarvitseeko edes kysyä miksi vaihdoin?

Vierailija
4/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä hankalat lapset, isot ryhmät, valtavat päiväkodit, järkky byrokratia... Siksi olen töissä pienellä paikkakunnalla pienessä päiväkodissa, melkein kuin oltaisiin jonkun kotona :-). Lapsia alle 40, ryhmiä 3. Päivät leppoisia, ehtii olemaan lasten kanssa. Helsingissä lto vietti aikansa sossun ja neuvolan ja mielenterveystoimiston ja ties minkä kanssa palavereissa, kun lapsilla ja vanhemmillaan ongelmia. Täällä ei ole taistelua diagnooseista ja jatkuvaa terapiakierrettä.

Niin että Helsingissä saa ihan rauhassa olla pulaa tekijöistä, minä olen täällä alle 60km päässä eduskuntatalosta ja nautin siitä, että työpäivän jälkeen ei tarvitse työtä miettiä.

Vierailija
5/5 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan millaista on työskennellä ainoana pätevänä opettajana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi