Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko päästää lievästi kehitysvammaisen veljenpojan yksin saunaan? (salkkarit tulisi)

Vierailija
01.03.2016 |

Veli ja hänen vaimonsa pyysi että saunassa olisi joku aikuinen mukana. Mutta mieheni lähti baariin ja itse haluaisin katsoa salkkarit.

14v väittää että pärjäisi saunassa ja uskon sen. Soitin veljelle ja hän sanoi että älä päästä saunaan. Entä jos katson poikaa 30 min ettei polta itseään tms. ja sitten hän saa kuivata itsekseen (on kiusaantunut katseista) ja tulla ylös?

Toki n. 10 min päästä katsomaan jos ei ala kuulua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa poika saunoisi salkkareiden jälkeen?

Vierailija
2/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ?! Kysyt täältä, kun olet jo veljeltäsi vastauksen saanut? Mikähän oma kehityksesi aste on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle on moneen kertaan sanottu, että et päästä poikaa yksin saunaan, niin silloin et päästä.

Vierailija
4/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, ei onnistu kun sauna-aika ohi.

2, turha paapoa kohta aikuista ihmistä. Cp-vamma, kävelee ihan omin jaloin eikä kaatuile. Ymmärtää mikä on kuuma/kylmä.

Ap

Vierailija
5/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloo. Mitäs muuta porvooseen näin tiistai-iltana?

Vierailija
6/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä ite jotenki vajaa?

Vierailija
7/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato ne helvetin salkkarit myöhemmin netistä jos on niiiiiiin tärkeä!!

Vierailija
8/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, olen ihan terve mutta minusta poikaa paapotaan liikaa. Kyllä hänen pitää itse tajuta mikä on kuumaa/kylmää/terävää.

Eihän hänen elämästään muuten tule mitään. Aikuisena hän länttää vielä kätensä kuumaan levyyn ja siitä syytetään muita? Laitokseen veli ei suostu häntä laittamaan.

Ap

Vierailija
9/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kissa juoksi yli järven

Vierailija
10/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se telkku ihan ensimmäiseksi...

Vierailija
11/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cp-vamma on liikuntavamma, ei kehitysvamma. Nämä vammaiset ovat liikuntakyvyltään rajoittuneita mutta pää toimii samalla tavalla kuin "normaaleillakin" ihmisillä.

Huono provo.

Vierailija
12/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kissa juoksi yli järven

:DDD

Vierailija
13/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, ei onnistu kun sauna-aika ohi.

2, turha paapoa kohta aikuista ihmistä. Cp-vamma, kävelee ihan omin jaloin eikä kaatuile. Ymmärtää mikä on kuuma/kylmä.

Ap

Saunavuoro ohi? Pitäskö sen olla jossain yleisessä saunassa sitten jossain kellarikerroksessa?

Vierailija
14/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi katsoa Salkkareita Katsomosta myöhemmin...?

Vierailija
15/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6, olen ihan terve mutta minusta poikaa paapotaan liikaa. Kyllä hänen pitää itse tajuta mikä on kuumaa/kylmää/terävää.

Eihän hänen elämästään muuten tule mitään. Aikuisena hän länttää vielä kätensä kuumaan levyyn ja siitä syytetään muita? Laitokseen veli ei suostu häntä laittamaan.

Ap

Ei ole sinun asiasi päättää tuosta asiasta. Älä ota enää tuollaista hoitoon kun et kerran voi taata turvallista seuraa koska tv-ohjelma on tärkeämpi.