Värikkään lippujupakka?
Kommentit (15)
Lipuista täysin viis, mutta harmittaa, että hän on ruvennut vastaamaan niin tylysti ystävällisiin kommentteihinkin. En ymmärrä :(
Vierailija kirjoitti:
Meni jo.
No ei menny kun kaikki poistetaan ennen kuin ehtii lukea. Fbssä P ainakin kieltää kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni jo.
No ei menny kun kaikki poistetaan ennen kuin ehtii lukea. Fbssä P ainakin kieltää kaiken.
ei sitten tule mieleen että se olisi oikeasti noin. ettei pipsa ole tehnyt tätä väitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Lipuista täysin viis, mutta harmittaa, että hän on ruvennut vastaamaan niin tylysti ystävällisiin kommentteihinkin. En ymmärrä :(
Annahan yksikin esimerkki "ystävällisestä" kommenteista.
Ei aiheesta saa enää puhua tällä palstalla, kun juttua ei mitenkään pysty kääntämään ja vääntämään Pipsalle edulliseen suuntaan, ja sekös joitain kismittää. Tavara on niin sanotusti osunut jo tuulettimeen.
hahhah yllättäen p ei ole ehtinyt blogata kun tässä on kohua mukamas kiire
Tulkaa plussalle kertomaan koko juttu, siellä saa keskustella ihan rauhassa.
Voisiko joku kertoa mitä rikollista Pipsa on tehnyt että on saanut kytät perään? Mä luulin että tuossa oli kyse lipputrokauksesta eikä poliisit sellaisen takia ketään pidätä. Yhdes vaihees Pipsan kerrottiin varastaneen ne liput mutta miten?
Mikä ihmeen lippujupakka? Tiivistetysti? Vaikka kiertoilmaisuja käyttäen?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa mitä rikollista Pipsa on tehnyt että on saanut kytät perään? Mä luulin että tuossa oli kyse lipputrokauksesta eikä poliisit sellaisen takia ketään pidätä. Yhdes vaihees Pipsan kerrottiin varastaneen ne liput mutta miten?
On asioita, jotka ovat väärin juridiselta kannalta ja on asioita, jotka ovat väärin moraaliselta kannalta. Eivät poliisit pidätä ketään pettämisestäkään, mutta on se silti moraalisesti väärin.
Mitä se on lipuilla tehnyt? Syönyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On asioita, jotka ovat väärin juridiselta kannalta ja on asioita, jotka ovat väärin moraaliselta kannalta. Eivät poliisit pidätä ketään pettämisestäkään, mutta on se silti moraalisesti väärin.
Totta mutta miksi sitten tästä jupakasta on liikkunut juttua että poliisille on ilmoitettu. Ethän sinä siitä pettämisestäkään poliisille mene niin miksi sitten tässä tapauksessa? Mun mielestä tää juttu haiskahtaa kun on tapahtunut vaikka mitä eikä faktat pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta mutta miksi sitten tästä jupakasta on liikkunut juttua että poliisille on ilmoitettu. Ethän sinä siitä pettämisestäkään poliisille mene niin miksi sitten tässä tapauksessa? Mun mielestä tää juttu haiskahtaa kun on tapahtunut vaikka mitä eikä faktat pidä paikkaansa.
Josko ryhmistä on pyydetty poliisia selvittämään, onko kyseessä feikkiprofiili, jolla lippuja on hamstrattu? Bloggaaja itsehän on kysyttäessä vastannut, että kyseessä on hänen oma profiilinsa.
Useampikin ilmeisesti nähnyt nämä ilmoitukset, eli se kuvakaappaus ei olisi muokattu?
Meni jo.