Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin yhden miehen vuosi sitten ja se edelleen pistää viestiä

Vierailija
01.03.2016 |

Olen siis nähnyt hänet vain yhden kerran vuosi sitten. Ja siis hän alkoi siitä lähtien pistää mulle viestiä joka päivä. Sanoin hänelle silloin suoraan, että olen pahoillani mutta en ole kiinnostunut hänestä. Mies hiljeni vähäksi aikaa.
Sitten alkoi taas pistämään viestiä... Pyytää ulos joka viikko. En edes vastaa sen viesteihin lähes koskaan. juttu on mennyt siihen että tyyppi lähettää mulle joskus aika paljastavia kuvia itsestään.

Mikä tätä miestä vaivaa??? Hän on mua sitäpaitsi 10v vanhempi. Ja itse olen parikymppinen. Olen sanonut nyt miehelle uudestaan että en ole kiinnostunut hänestä mutta ei usko. Hän vastaa että hän saa minut kyllä vielä..! Joo en tiedä mitä tehdä kun ei suoraan sanominen auta . Kellään muulla ollut vastaavaa tilannetta? Todella kuvottavaa ja ahdistavaa. En nyt numeroakaan haluaisi tuon takia alkaa vaihtamaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä hänen numero?

Vierailija
2/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että teet hänestä poliisille ilmoituksen, jos ei lopeta. Eihän vaan tiedä missä asut tai muuten liikut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, että jos vielä otat yhteyttä niin puhun poliisille ja myös teet niin.

Vierailija
4/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että lähetät kohta bodaajaserkkusi hänen ovelleen jos ei hiljene.

Vierailija
5/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jemblen kirjoitti:

Estä hänen numero?

Ai näinkin voi tehdä. Miten tää estäminen tapahtuu? Ap

Vierailija
6/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että teet hänestä poliisille ilmoituksen, jos ei lopeta. Eihän vaan tiedä missä asut tai muuten liikut?

Ei todellakaan, en ole kertonut hänelle mitään tietojani vaikka hän on kyllä niitäkin multa ahkerasti urkkinut... ap

Vierailija
7/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on fiksaatio ikääsi, siksi ei usko selviä merkkejä siitä, ettei kiinnosta. Yrittää nyt epätoivon vimmalla "panostaa", jos sittenkin onnistuisi jotenkin saamaan suhteen aikaiseksi.

Vierailija
8/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa viesteihin "lähes koskaan" mutta vastaat joskus kuitenkin?

Ilmoita hänelle, ettet halua enää yhtään ainutta viestiä tai muuta yhteydenottoa häneltä ja jos hän ottaa tästä huolimatta vielä yhteyttä, niin haet lähestymiskieltoa.

Vierailija
9/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estän nyt tuon numeron. Huh. Ap

Vierailija
10/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Android-puhelimessa voi lisätä numeron auto reject listille, ja tekstarit saa poistumaan koskaan näkymättä sen numeron kohdalla: add to spam numbers ja delete.

Vinkkaisin tyypille tästä: ties vaikka on niin sekaisin että muuten ajattelee hiljaisuuden olevan myöntymisen merkki.

Vierailija
11/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muutaman kerran yhtä miestä olisko 9 vuotta sitten, ja yhä se laittaa viestiä ajoittain. Yrittää kai jos lohkeaisi vaikka olen selvästi sanonut ettei minua pelkät panot kiinnosta.

Vierailija
12/12 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan ennätys? Tyypin kanssa oli sutinaa joskus ennen vuotta 1992 ja viimeksi olen fyysisesti nähnyt sen ehkä 1994, bussibysäkillä. Saan joka vuosi joulukortin. Se on kertonut ajaneensa mun kodin ohi, mikä vaatii yritystä ottaen huomioon että hän asuu noin 300 km päässä. Pari viikkoa sitten soitti taas, sitä edellisestä soitosta on viisi vuotta. Terveisiä vaan tutuille =).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän