Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuneet - mikä tilanne?

Vierailija
29.02.2016 |

Minä epätoivoisesti ihastunut, vähän pettynyt tilanteeseen, tai pettynyt oikeastaan itseeni! Miksi mä alan aina tunteilla ja haaveilla ja tekis vaan mieli itkeä, että yhyy miksei se tykkää musta! Vaikka järki kyllä sanoo, että haloo tyhmä ämmä nyt rauhotut :D Onko muita samanlaisia haaveilijoita vai joko ihastuksenne on varmemmalla pohjalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kukaan haluu

Vierailija
2/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun! On se niin raastavaa. Tai oli aikoinaan, nyt seurustelen. Mutta ne kaikki haaveet siitä ihmisestä ja ihana romanttiset kuvitelmat jajaja.. Voi meitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Juuri aloitin uuden ketjun omasta tilanteestani!

Eli ihastunut varattuun, mikäs tässä.

Ihastumisen tunne on yks parhaista tunteista :)

Ja enpä mä varmaan jaa tätä asiaa kenellekkään, muuta kun avlaisille.

Salaisissa haaveissa olis tuo mies, mutten lähde rikkomaan parisuhdetta.

Tosin..jos hän eroaa naisestaan niin mikäs siinä, muttei ainakaan minun takia, kiitos.

Ja tuo sun teksti kuulostaa ihan minulta! :)

Vierailija
4/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen on hankalaa. en oikein tiedä kenet ihanista ihanimmista valitsisin. Toisaalta en viitsisi jättää vaimoa ja lapsia, kun on opetettu että se on väärin. Toiset taas on sitä mieltä, että n. kolmenkymmenen vuoden ikäero on liikaa, ja itsestänkin se tuntuu hieman siltä, ei niinkään nykytilannetta ajatellen, vaan sitten parin kymmenen vuoden päästä.

M:51

Vierailija
5/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte olla ihastuneita sellaiseen joka ei ole teihin? Itellä ainakin kaikki tunteet sammuu samantien jos vastakaikua ei ole.

Vierailija
6/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheen, jonka olen nähnyt viimeksi viisi kuukautta sitten enkä todennäköisesti näe enää koskaan. En myöskään tiedä hänen osoitettaan, puhelinnumeroaan tai sähköpostiosoitettaan. En vain saa häntä mielestäni. Ihmettelen vain, miten kauan tämä voi kestää?

Vierailija
7/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte olla ihastuneita sellaiseen joka ei ole teihin? Itellä ainakin kaikki tunteet sammuu samantien jos vastakaikua ei ole.

Koska en tiedä onko hän minuun! Ja joo, seuraava vinkki varmaan onkin että kysy siltä! Tilanne on vaan niin heikko vielä ja minä en malta olla tunteilematta! -ap

Vierailija
8/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen nykyään aina surulliseksi ihastusta ajatellessani. Käyttää huumeita, perustelen tällä päihdeongelmalla miksi hän ei sitä ja sitä takiani, vaikka totuus on, ettei se varmaan musta välittäisi edes siinä tapauksessa, että huumeet ei olisi rakkaus nro 1. En enää edes haaveile mistään, olen alkanut lipua pois.

Vierailija
9/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen, jonka olen nähnyt viimeksi viisi kuukautta sitten enkä todennäköisesti näe enää koskaan. En myöskään tiedä hänen osoitettaan, puhelinnumeroaan tai sähköpostiosoitettaan. En vain saa häntä mielestäni. Ihmettelen vain, miten kauan tämä voi kestää?

Kunnes ihastut johonkin toiseen.

Vierailija
10/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut justin bieberiin tässä vähän aikaa sitten. Se on niiiin söpö ja tekis mieli panna.