Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätöiden hakeminen on tuskaa

Vierailija
29.02.2016 |

Oikein naurattaa kun tykittää hakemuksia kaikkiin mahdollisiin paikkoihin eikä ikinä täytä yhtäkään työpaikan vaatimuksista. Mutta tätä se on, mulla kokemusta vain lastenhoidosta ja opettamisesta, tällä työkokemuksella työnantajat pyyhkivät persuksensa. Oman alan kesätöitä ei ole. Blaah :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Edes siivoomaan ei pääse ilman alan koulutusta tai aiempaa työkokemusta, ärsyttävää.

Vierailija
2/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heselle pääsee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heselle pääsee....

Pyh,ei pääse. Kun pitäisi olla asiakaspalvelukokemusta.

Ap

Vierailija
4/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Työkokemusta ei ole, ja sitä pitäisi joka paikkaan olla. Vaan milläs hankit kun et töihin ilman kokemusta kelpaa? :D kiva pikku paradoksi.

Vierailija
5/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta saa suhteilla ja tuurilla. Näin minä ainakin olen saanut. Kyllä teitäkin vielä tärppää, kunhan vähän panostatte siihen hakemukseen ja soittelette perään.

Vierailija
6/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte olleet jo teininä ahkeria. Uskon, että sain ensimmäisen kaupankassaduunini juuri siksi, koska olin 14-vuotiaasta asti tehnyt joka kesä edes jotain töitä, minulla oli yksi hyvä harrastus, jonka mainitsin hakemuksessa ja koulun ohellakin osallistuin mm. isoskoulutukseen. Sen ekan oikean työn jälkeen olen edelleen kerännyt monipuolisesti työkokemusta eri aloilta ja nyt minulla on kokemusta niin kaupasta, siivouksesta, puutarhahommista, lastenhoidosta, opettamisesta ja tietysti oman alan hommista. Riittää ainakin materiaalia josta ammentaa juuri ne taidot, joita työnantaja kaipaa.

Vierailija
7/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllistä itse itsesi. perusta jäätelökioski vaikka.

Vierailija
8/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte olleet jo teininä ahkeria. Uskon, että sain ensimmäisen kaupankassaduunini juuri siksi, koska olin 14-vuotiaasta asti tehnyt joka kesä edes jotain töitä, minulla oli yksi hyvä harrastus, jonka mainitsin hakemuksessa ja koulun ohellakin osallistuin mm. isoskoulutukseen. Sen ekan oikean työn jälkeen olen edelleen kerännyt monipuolisesti työkokemusta eri aloilta ja nyt minulla on kokemusta niin kaupasta, siivouksesta, puutarhahommista, lastenhoidosta, opettamisesta ja tietysti oman alan hommista. Riittää ainakin materiaalia josta ammentaa juuri ne taidot, joita työnantaja kaipaa.

Olen tehnyt 15-vuotiaasta asti kesätöitä :) Juurikin lastenhoitoa, välivuotena olin koulunkäyntiavustajana ja päiväkodissa. Opintojeni ohessa teen sijaisuuksia. Opiskelen siis luokanopettajaksi. Tällä työkokemuksella ei vaan pääse sinne kauppaan töihin, mielelläni toki menisin.

Ap

Vierailija
9/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, sitten menettää opintotuet.

Vierailija
10/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla olen useana kesänä ollut isoissa marketeissa. Outoa, että palkataan monesti ihmisiä, joilla on alalta kokemusta, vaikka kokemuksella voin kertoa, että kuukauden perehdytyksellä oppisi uusikin paljon. Kukaan ei vaan ole halukas opettamaan uudelle uutta.

Vierailija
11/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä väliä kun saat enemmän massia ja työkokemusta?

Vierailija
12/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei hirveästi lämmitä tammikuussa kun vuokrakin pitäisi saada maksettua. Jätskikiskalla ei tienaa niin paljon, että koko vuoden niillä rahoilla porskuttaisi.

Vierailija
13/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat eivät pakottaneet kesätöihin, akateemisina he pitivät eniten tärkeänä sitä, että pärjäsin koulussa hyvin. Sillä en ole pitkälle päässyt vielä tähänkään mennessä - toivoisin, että olisi patistettu enemmän myös oikeisiin hommiin. Noloa, että kokemusta ja osaamista ns. hanttihommiin ei oikein ole, kun nyt lähes kolmekymppisenä joutuu sellaisiin hakemaan.

Vierailija
14/14 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei hirveästi lämmitä tammikuussa kun vuokrakin pitäisi saada maksettua. Jätskikiskalla ei tienaa niin paljon, että koko vuoden niillä rahoilla porskuttaisi.

no sitten niille talvikuukausille saat opintotukea? en nyt ymmärrä mikä ongelma tässä on. Kun on kausiyrittäjä, se vaikuttaa opintotukeen ihan samalla tavalla kuin muutkin tulot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi