Mieheni kommentoi näin fb:ssa muille naisille. OV
Mies kerää suomesta ja ulkomailta hyvännäköisiä naisia kaverikseen. Naisten kuvia "oih ihana" "vau! kuuma pakkaus" "rakas kaunis x nuku hyvin" "suukkoja sinulle" olisipa mahtava tulla samaan vuoteeseen kanssasi" ooh olet jumalaisen kaunis" hyvää viikonloppua sinulle ihana nainen" jne. sydämiä naisille satelee paljon. Minulle kommentoi vain joskus jossain toisen henkilön päivityksessä jotainen ei rakkauteen liittyvää, eikä laita koskaan sydämiä.
Kommentit (14)
Herää kysymys miksi se vielä on sun mies ?
Oletko ottanut asiaa puheeksi miehesi kanssa? Kiinnostaisi kuulla tyypin selitys tuolle. Aika törkeää touhua kyllä.
en voisi ikinä seurustella aikuisen ihmisen kanssa joka on facebookissa.
Eniten minua ihmetyttää se, että katsot tuollaista miestä. Jos minun mieheni olisi tehnyt tuollaista, suhteemme loppuisi siihen paikkaan.
No tietenkin joku kohta tulee kertomaan, ettei saa olla niin nökönuuka ja huonoitsetuntoinen että tuosta itseensä ottaa. Plää plää ja ketään ei voi omistaa, ja mitä se sulta on pois jos toinen vähän flirttailee, eikö sitä nyt saa vähän edes piristää itseään. Ja mitäs olet niin ruma ja laihduta ja mene lenkille ja hanki oma elämä ja mitä näitä nyt on.
Juuri tuollaisten miesten takia pysyttelen mieluummin sinkkuna, elämä on paljon parempaa ja antoisampaa. Sinuna en tuhlaisi sekunttiakan tuollaiseen limanuljaskaan.
Olen kertonut mielipiteeni miehelle. Mies lupasi lopettaa, mutta heti seuraavana päivänä kommentoi entiseen tyyliinsä. On sanonut, että "sinä et minua määrää" "et omista minua" ymv. Tänäänkin on hommannut monta nuorta naista kaveriksi. Mies on 47v ja naiset joita keräilee facebookissa on suurimmaksi osaksi parikymppisiä. Nuorempiakin muutama ja nuoren näköisiä kolmekymppisiä jokunen.
Aika lähteä, ap. Tai panna mies kävelemään. Varsinaisen "Toimin" olet itsellesi löytänyt.
Toivottavast ette ole naimisissa eikä teillä ole lapsia
Ukolla taitaa pukata ikäkriisiä, yrittää saada nuorilta pimuilta vastakaikua. Toivottavasti joku tyttö "vaarittelee" tuollaisia setämiehiä. Älä alennu katselemaan pitkään tuollaista touhua.
Niin ja sinä pohdit vielä mitä? Jätä se!