Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun joku puhuu aukoisa cv:ssä. Mitä sitten kun aukko cv:ssä onkin kokonainen autiomaa

Vierailija
29.02.2016 |

vaikkapa neljännesvuosisadan mittainen. Melkein naurattaa jonkun parin kuukauden aukot cv:ssä.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aukoisTa.

ap

Vierailija
2/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä voit naureskella ihan niin paljon kuin haluat.

Tosiasiassa ne aukot eivät ole työnhaussa mitenkään plussaa. Eivät aina mikään estekään, mutta kyllä niille aina hyvä ja pätevä syy olisi löydyttävä.

Terveisin, rekrytoija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, tasan 25 vuoden autiomaa, "cv":ssä.

Vierailija
4/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää koko helvatan aukko cv:ssä sana. Ei elämässä olemitään aukkoja. Ainakin mä koen että merkitys on ollut joka hetkellä. Ihan sama mitä työnantaja ajattelee.

Vierailija
5/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa ne aukot eivät ole työnhaussa mitenkään plussaa. Eivät aina mikään estekään, mutta kyllä niille aina hyvä ja pätevä syy olisi löydyttävä.

Terveisin, rekrytoija

Senkun sitten palkkaat aukottoman ihmisen. Onneksi nyt on paljon työttömiä jousta valita. Ai niin. Suurinta osaa kyllä haukutaan työhaluttomiksi.

Vierailija
6/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää koko helvatan aukko cv:ssä sana. Ei elämässä olemitään aukkoja. Ainakin mä koen että merkitys on ollut joka hetkellä. Ihan sama mitä työnantaja ajattelee.

Mutta sen aukon takia voi jäädä työpaikka saamatta joten ei kai se nyt ihan samantekevää ole. Ellei sitten ole varallisuutta jotakin muuta kautta.

Vierailija
7/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen CV:n siviilin rikosrekisterinä. Jos et ole menestynyt tai hyvistä oloista ja nuoresta lähtien niin jo menneisyyden perusteella voidaan pyyhkiä ihminen yhteiskunnan ulkopuolelle. Koko ajan pitäisi olla tekemässä jotain tai on huono ihminen.

Vierailija
8/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen aukon takia voi jäädä työpaikka saamatta joten ei kai se nyt ihan samantekevää ole. Ellei sitten ole varallisuutta jotakin muuta kautta.

Olettaisin että työ saadaan osaamisen perusteella. Ellei nyt ole 25v masennusjaksoa cv:ssä niin muunlaiset aukotvarmasti ovat suurella osalla ihan normaalia elämää. Sairautta, lapsen hoitoa, työttömyyttä jne.

Vierailija
9/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hermoilen itse aukkojeni kanssa, mutta jos sulle on sama, mitä työantaja ajattelee, niin sitten lienee sama, onko sulla töitä vai ei? Mulla on asuntolainaa ja kaksi pientä lasta, joten rahalle on käyttöä. Mä oon siis siinä ikävässä välikädessä, että pitää ajatella myös työnantajien mielidetää. 

Vierailija
10/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukot on tehty täytettäväksi. Kun joka tapauksessa on jo ulkopuolella, niin mitä siinä enää menettää, vaikka jäisi kiinni. Etkä jää, kun valitset fiksusti...

Vierailija
11/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta, elämässä ei ole aukkoja. Ns. aukoton CV on usein mitä tylsin elämä. Minuakaan ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun rekrytoijan ajatukset minun elämästäni. On pari maisterin tutkintoa ja työntekoa, mutta myös omistautumista omille jutuille. Jos joku rekrytoija luulee, että nuo aukot haittaavat työssä suoriutumista, niin eipä paljon elämästä ymmärrä. Nimimerkillä "elämä on ainutlaatuinen seikkailu".

Vierailija
12/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että työ saadaan osaamisen perusteella. Ellei nyt ole 25v masennusjaksoa cv:ssä niin muunlaiset aukotvarmasti ovat suurella osalla ihan normaalia elämää. Sairautta, lapsen hoitoa, työttömyyttä jne.

Ei vain osaamisen, vaan yleisemmin soveltuvuuden, josta osaaminen on vain yksi osa - ja tätä kaikkea rekrytoija yrittää arvioida aluksi mm. cv:n kautta. Aukkoja on kaikilla, mutta esim. lapsen hoito ei ole aukko - jos työsuhde on voimassa, ei hoitovapaita edes neuvota cv:hen merkittäväksi ja jos merkitsetkin, niin eihän se varsinainen aukko ole. 

Sairaus taas on ongelma - hienohan se olisi, jos ketään ei syrjiät, mutta jos terveyshistoriassa on ongelmia, niin se voi heijastua tulevaisuuteenkin. 

Työttömyys taas on se,mitä peitellään. Näitä aukkoja voi olla kellä tahansa, mutta jos työttömyys on toistuvaa tai pitkittyvää, se herättää kysymyksiä. Ja jos olet työtön parhaillasi, niin ei se ammattitaito kotona kehitykkään. 

Vierailija
13/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on sitten voi voi.

Vierailija
14/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aukko aukko aukko

aukko

aukko

aukko

. Täytä aukot valitsemillasi sanoilla.

Vierailija
15/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta, elämässä ei ole aukkoja. Ns. aukoton CV on usein mitä tylsin elämä. Minuakaan ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun rekrytoijan ajatukset minun elämästäni. On pari maisterin tutkintoa ja työntekoa, mutta myös omistautumista omille jutuille. Jos joku rekrytoija luulee, että nuo aukot haittaavat työssä suoriutumista, niin eipä paljon elämästä ymmärrä. Nimimerkillä "elämä on ainutlaatuinen seikkailu".

Rekrytoijja ole kiinnostunut sinun elämästä vaan sinusta mahdollisena työntekijänä. Omat jutut voivat olla myös tosi hyvä juttu - mutta rekrytoijan tehtävä on löytää hyvä työntekijä, ei arvioida kenenkään elämää kokonaisuutena. 

Vierailija
16/96 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin, rekrytoija

Mulla on 2 vuoden aukko sairastetun syövän vuoksi. Pelkäänpä vaan että jos olen rehellinen, en paikkaa saa, voihan se aina uusiutua vaikka nyt terve olenkin. 

Vierailija
17/96 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aukko koska oli vaihe, etten tarvinnut rahaa ja pidin tauon. MITÄ SE TYÖNANTAJALLE KUULUU.

Vierailija
18/96 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä onkin ollut todellista seikkailua ja hauskuutta istua viimeiset 20 vuotta kotona masennuksen ja itsetuhoisten ajatusten kanssa. En missään nimessä haluaisi aukotonta ansioluetteloa, koska sehän tarkoittaisi, että olisin ollut töissä ja opiskelemassa eikä sellainen ole mun elämääni verrattuna mitään.

Vierailija
19/96 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä koen CV:n siviilin rikosrekisterinä. Jos et ole menestynyt tai hyvistä oloista ja nuoresta lähtien niin jo menneisyyden perusteella voidaan pyyhkiä ihminen yhteiskunnan ulkopuolelle. Koko ajan pitäisi olla tekemässä jotain tai on huono ihminen.

Niinhän laiskurit onkin huonoja ja myös tyhmiä, kun eivät tajua suunnitella elämäänsä. Naisilla on toki hyvä syy lapset oleskella kotona vaikka 15 vuotta. Toki mitään huippuhommia ei tuon aukon jälkeen saa mutta pikkasen näyttökouluttautumista uudelle alalle ja taas pelittää.

Vierailija
20/96 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aukko koska oli vaihe, etten tarvinnut rahaa ja pidin tauon. MITÄ SE TYÖNANTAJALLE KUULUU.

Työnantajan kannattaa palkata se, joja tarvitsee rahaa eikä se joka voi koska tahansa jäädä pois hommista.