Mikä idea?
Exä otti yhteyttä muutama kuukausi eron jälkeen. Viestissä hän kysyi kuulumisia ja kertoi omiaan, kertoi olleensa paljon yksin ja stuff.
Jäin miettimään viestin motiivia, koska:
En näe tätä exää sellaisena joka haluaisi kaveerata kanssani. Se olisi hieman outoa? Exän tuntien.
Mutta onko siinäkään järkeä, että vaihdetaan vain kuululiset ja jatketaan hiljaiseloa? Ihmisillä on erilaisia mielipiteitä asiasta, oma mielipiteeni on, että ei ole järkeä...
Exä ei kertonut syytä yhteydenotolleen enkä alkanut kyselemäänkään.
Paskaa tässä on se, että mielessäni pyörii nyt kaksi exää, kumpikaan ei ole erityisen hyvä mies, mutta tunteita taitaa olla molempia kohtaan, ikävä kyllä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa, miksi exä lähetti viestin tai oikeastaan kaksi, jossa kysyy kuulumisia. En vastannut mitään, koska mitä ne mun kuulumiset hänelle kuuluu eikä mua kiinnosta mitä sille kuuluu. Luultavasti omatunto painaa kun oli niin mulkkupää ja yrittää sitä helpottaa. Muuta motiivia en keksi.
Neuvoni on, älä vastaa mitään.
Vastasin jo. Tämä ei tapahtunut tänään, mutta asia on jäänyt vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kepukalla jäätä koklasi.. Ei sen kummempaa.
Olen kyllästynyt tähän ainaiseen seksijankkaukseen. Enkä sano tätä sen takia, että minulla on jotain tunteita, vaan noin yleensäkin. Miksi aina pitää vouhkata seksistä, seksiseksiseksiseksi. Esimerkiksi tämä exä on kaikkea muuta kuin ympäriinsä säntäilevä panokone. En voi ikinä kuvitella häntä pillun perässä tekstailemassa jonninjoutavia, hän on niin paljon kypsempi.
Totta kai toivon, että hänellä on tunteita, kuten minullakin jotain omituisia, ei maailman vahvimpia, mutta jotain.
Silti en sano yllä olevaa vain sen takia. Olen vain oikeasti kyllästynyt tuohon seksijankutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa, miksi exä lähetti viestin tai oikeastaan kaksi, jossa kysyy kuulumisia. En vastannut mitään, koska mitä ne mun kuulumiset hänelle kuuluu eikä mua kiinnosta mitä sille kuuluu. Luultavasti omatunto painaa kun oli niin mulkkupää ja yrittää sitä helpottaa. Muuta motiivia en keksi.
Neuvoni on, älä vastaa mitään.
Vastasin jo. Tämä ei tapahtunut tänään, mutta asia on jäänyt vaivaamaan.
Ja vastasin tosiaan siksi, että se helpotti omaa oloani. Jos en olisi vastannut, olisi koko homma jäänyt painamaan mieltä sata kertaa pahemmin kuin nyt. Kokemusta on.
Eli en kadu yhtään että vastasin, vaikka kyllä homma edelleen mietityttää.
Kepukalla jäätä koklasi.. Ei sen kummempaa.