Normaalia kyllästymistä pitkässä suhteessa vai jotain muuta?
Ollaan oltu yhdessä miehen kanssa noin 20 vuotta, on lapsia, koiria, ok -talo ja autot yms. mitä tämän ikäisillä yleensä on. Molemmat käydään töissä joten ihan 'perusarkea' eletään. Mitään isoja kriisejä meillä ei ole ollut eikä koskaan ole harkittu eroa tms.
Nyt kuitenkin minä olen ihan tietoisesti hakeutunut toisten miesten seuraan... Kunnolla en ole pettänyt mutta voin myöntää että olen suudellut muutaman miehen kanssa viime aikoina. Pitemmälle en ole vielä mennyt mutta koko ajan suunnittelen että milloin ja kenen kanssa sen voisin tehdä ilman että jään kiinni. Asutaan siis melko pienellä paikkakunnalla joten piirit on pienet...
Miten päästä tällaisesta yli, ja onko muilla ollut saman suuntaisia tuntemuksia pitkissä suhteissa?
Kommentit (2)
Kyllästymisiä tulee varmasti pitkässä parisuhteessa, on vain jokaisen oma päätös miten niihin suhtautuu.. Itse huomasin myös nauttivani yhtäkkiä muiden miesten huomiosta enemmän ja ymmärsin sen johtuvan siitä, etten kokenut saavani mieheltäni tarpeeksi huomiota. Aloin tietoisesti tehdä mieheni kanssa enemmän asioita yhdessä, harrastaa enemmän seksiä, ja ennenkaikkea puhuin asiasta mieheni kanssa. Selvisi, että olimme molemmat alkaneet pitöö toisiamme itsestäänselvyyksinä. Nyt olemmr alkaneet nähdä taas toisemme kumppaneina ja meillä menee paremmin kuin koskaan. Jos oikeasti rakastat miestäsi ja haluat olla hänen kanssaan, molempien täytyy nähdä vaivaa. Älä petä, vaikka houkuttaisikin.
Kellään muulla vastaavaa?