Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet pariskunnista, joissa nainen joutuu kosimaan miestä?

Vierailija
29.02.2016 |

Nainen on lapanen parisuhteessa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Itse kosin miestäni, tosin ihan äkillisestä mielijohteesta. Noh, tässä sitä ollaan, pian 11 vuotta naimisissa =)

Vierailija
2/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, eikös pikemminkin mies ole lapanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mitäs meistä ajattelisin. Kaipa jotain tasa-arvoa, koska meille se nyt oli aivan sama, kumpi aukaisi suunsa ja kysyi, että nyt kun odotetaan esikoista, niin olisiko järkevää mennä naimisiin. Se satuin meillä olemaan minä. 

Vierailija
4/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kosii, kumpi tahtoo enemmän/nopeammin naimisiin. Meillä se olin minä (nainen). Minä olen meistä muutenkin se hätäisempi yksilö. Kivasti on toisiamme täydennetty, kun mies on innostunut kuin kivireki :D

Vierailija
5/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaak siinä.

Vierailija
6/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta jos mies kieltäytyy ja ei halua naimisiin, edes lastenhankinnan jälkeen, niin pidän naista naiivina.

Vierailija
7/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kosiminen on niin raskas ja ankea homma, että niin joutuu tekemään, niin ehkä kannattaa  olla kosimatta.

Vierailija
8/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mitäs meistä ajattelisin. Kaipa jotain tasa-arvoa, koska meille se nyt oli aivan sama, kumpi aukaisi suunsa ja kysyi, että nyt kun odotetaan esikoista, niin olisiko järkevää mennä naimisiin. Se satuin meillä olemaan minä. 

Sama!Mutta on se vähän niin että monessa muussakin asiassa meillä mies tulee perässä ja ruikuttaa kun minä sanon miten tehdään ja koska.Vituttaa vaan myöhemmin kuunnella että taas tehtiin niin kuin minä halusin..no olisi perkele silloin sanonut.."Mää oon vaan oman elämäni sivustakatsoja"-no voi helkkari!!!

Vierailija
9/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!Mutta on se vähän niin että monessa muussakin asiassa meillä mies tulee perässä ja ruikuttaa kun minä sanon miten tehdään ja koska.Vituttaa vaan myöhemmin kuunnella että taas tehtiin niin kuin minä halusin..no olisi perkele silloin sanonut.."Mää oon vaan oman elämäni sivustakatsoja"-no voi helkkari!!!

No meillä ei kyllä näin ole. Jompi kumpi ehdottaa asioita ja sitten mietitään, mitä tehdään. Kuten naimisiinmenossakin. Kun hoksasin kysyä asiaa, alettiin tutkimaan, onko se järkevää ja mitä etuja siitä on ja mitä haittaa. Todettiin, että enemmän etuja, joten käytiin hakemassa esteettömyystodistukset ja siitä parin viikon päästä maistraatissa.

Ihan samalla tavalla, kuin jompi kumpi saattaa kysyä, että olisko jo aika vaihtaa auto tai pitäiskö tilata uusi puulasti. Ei ole kumpikaan kokenut olevansa oman elämänsä sivustakatsoja.

Vierailija
10/10 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jokainen tavallaan. Itse en ikinä suostuisi olemaan kosija, sillä minulle on tärkeää että aloite tulee mieheltä. Haluan tietää, että mies haluaa kanssani naimisiin eikä vain suostu siihen. Ja kyllä, minulle kosinta on romanttinen asia. Mutta tämä on minun ajatusmaailmani. Jos pariskunnan mielestä sopiva kosinta on yhteinen keskustelu siitä, että naimisiinmeno olisi järkevää tms niin ei se minulta ole pois. Tai se että nainen kosii. Omaan parisuhteeseen tuo ei sopisi, mutta toisille sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän