Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesburgerin Salmela - Suomalaiset eivät enää halua tehdä töitä!

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on, että jos säällisen elintason saavuttamiseen tarvitaan löhöäminen kotisohvalla versus huhkia hampurilaisten käryssä, niin moni valitsee ensimmäisen vaihtoehdon. 

Itse olen työtön viisikymppinen maisteri. Ei minua saisi kuin nälkäkuoleman uhalla Hesen kassalle. Tuskin kyllä huolittaisiinkaan :)

Vierailija
2/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerin Salmela - Suomalaiset eivät enää halua syödä Hesen hampurilaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Kun olen töissä teen hommia tehokkaasti sen 8 tuntia (ja ylityöt mukisematta jos on tarvis). Sitten menen kotiin enkä ajattele töitä. Jos toi hampparikeisari tykkää huonoa siitä että en elä työlle niin voi voi.

Vierailija
4/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, että osa suomalaisista elää selkeästi ihan eri maailmassa, jossain rinnakkaistodellisuudessa. Ja enpä mä Heseen päässyt töihin, vaikka hainkin.

Vierailija
5/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmela ei haluaisi maksaa suomalaiselle nuorelle edes sitä 8€ tuntipalkkaa, halvemmalla pitäisi saada työvoimaa. Ja sitten syytetään sosiaaliturvaa, kun ei saada työvoimaa..

Vierailija
6/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeko Salmela itse töitä?

Vierailija
7/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmela haluaa vain ilmaista mainosta. Viesti on meillä pyyhkii hyvin, kun on töitäkin tarjolla. Samoin ärsytysmomentti kohdallaan.

Vierailija
8/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salmela ei haluaisi maksaa suomalaiselle nuorelle edes sitä 8€ tuntipalkkaa, halvemmalla pitäisi saada työvoimaa. Ja sitten syytetään sosiaaliturvaa, kun ei saada työvoimaa..

Minimistä saa nuorten kohdalla poljettua vielä 20% pois ensimmäiseksi puoleksi vuodeksi, jo aikaisempaa työkokenusta ei ole. Sitä sanotaan harjoitteluajan palkaksi, joka kätevästi alkaakin sitten jo 6:lla. Eikä kukaan hullukaan jaksa sitä kiirettä ja mukaystävällisyyttä vittuileville asiakkaille 45 tuntia viikossa vuoden ympäri tuolla palkalla. Että terveisiä vaan Burger Kingstä.

Vierailija
9/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää tyyppihan on lievästi kehitysvammanen aivan varmasti. Ei kukaan voi sanoa noin... "joo jos on vuoden tai puolitoista pois työelämästä nii se on jo menetetty tapaus". Myös kaikki rytmit ja heräämisen vaikeus mainittu. Sitkeässä elää käsitys, että työttömät ovat kaikki jotin b-luokan ihmisiä jotka nukkuvat iltapäivään ja elämänhallinta on muutenkin niin pielessä että töihin ei kykene.

Vierailija
10/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska paska = ihminen joka ei ole käynyt tarpeeksi Hesessä.

Vierailija
11/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei oo tuissa. Niillä ei nykyään enää elä. Vika on siinä että ei saa kunnollista kompensaatioo siitä että oot yömyöhään päivästä riippumatta töissä. Pahimmassa tapauksessa viet lapses yömyöhään kunnan kasvatettavaks kun pitää muka avata joku hikinen hese tms. jo kuudelta aamulla ku herrat eivät muuten pärjää.

Vierailija
12/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse enää Hesessä asioida. Aiemmin olen tukenut ketjua esim. mäkkäriin verrattuna, koska suomalainen työvoima ja jne, mutta nuo kommentit ovat täysin ala-arvoisia ja vailla totuuspohjaa.

Vierailija
13/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tarvitse enää Hesessä asioida. Aiemmin olen tukenut ketjua esim. mäkkäriin verrattuna, koska suomalainen työvoima ja jne, mutta nuo kommentit ovat täysin ala-arvoisia ja vailla totuuspohjaa.

*suomalainen ketju siis :D

Vierailija
14/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelut pois ja muut hömpötykset. Kaikki vaan heseen ja näihin junioreiden työpaikkoihin töihin, mielellään ilmaiseksi. Sillä se suomi lähtee nousuun.

Vierailija
15/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaahan setä puhuu. Ei voi kyllä kaikkia yleistää koskemaan työhaluttomuus mutta kyllä paljon on esim niitä jotka tekevät juuri sen verran töitä että pääsee taas ansiosidonnaiselle. Tuskin silloin on työhalut kovimmillaan.

Kyllähän järjestelmää pitäisi muuttaa niin että työnteko osa-aikaisenakin olisi kannattavampaa kuin kotona olo.

Vierailija
16/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Siinä on kymmenen vuotta hukkaan heitettyä aikaa, kun nuoriso opiskelee lähes kolmekymppiseksi."

LOL. Samaan aikaan tyyppi kuuluttaa kovaan ääneen vientiä ja kilpailukykyä, jotka teollisuusmaissa syntyvät innovaatioista eivätkä alimman suorittavan tason apinanhommista. Ei ole itse tainnut kouluja kovin pitkälle käydä. 

Vierailija
17/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaahan setä puhuu. Ei voi kyllä kaikkia yleistää koskemaan työhaluttomuus mutta kyllä paljon on esim niitä jotka tekevät juuri sen verran töitä että pääsee taas ansiosidonnaiselle. Tuskin silloin on työhalut kovimmillaan.

Kyllähän järjestelmää pitäisi muuttaa niin että työnteko osa-aikaisenakin olisi kannattavampaa kuin kotona olo.

Esitä faktuaalista todistetta tälle, että on "paljon" ihmisiä, jotka tekevät juuri sen verran töitä, että pääsevät ansiosidonnaiselle.

Mutuilulla kun ei paljoa arvoa ole.

Vierailija
18/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minusta aika noloa, että koulutusta ei arvosteta.

Vierailija
19/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Siinä on kymmenen vuotta hukkaan heitettyä aikaa, kun nuoriso opiskelee lähes kolmekymppiseksi."

LOL. Samaan aikaan tyyppi kuuluttaa kovaan ääneen vientiä ja kilpailukykyä, jotka teollisuusmaissa syntyvät innovaatioista eivätkä alimman suorittavan tason apinanhommista. Ei ole itse tainnut kouluja kovin pitkälle käydä. 

Aika omituinen näkemys morkata oman ketjunsa työntekijöitä. Aika iso osahan ON osa-aikaisia opiskelijoita noissa työpaikoissa...

Vierailija
20/75 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se minusta aika noloa, että koulutusta ei arvosteta.

Salmelahan on käynyt elämäm kovan korkea koulun. Ei se tietenkään arvosta silloin koulutusta. Sama ilmiöhän näkyy tälläkin palstalla. Elämä pyörii noiden helvetin hampurilaisten ympärillä.