Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Je-pillerit ja kuukautiset myöhässä

Vierailija
29.02.2016 |

Olin n. 3 viikkoa sitten suojaamattomassa yhdynnässä. Jouduin ottamaan jälkiehkäisypillerin.. Ja otin sen n. 30 h jälkeen yhdynnästä.. Nyt minulla on viikon kuukautiset myöhässä eikä minkäänlaista vuotoa ole tullut pillerin oton jälkeen.. Voiko tuo lääke sekoittaa hormonit ihan kokonaan vai olisiko mahdollista että olisin pillerin otosta huolimatta tullut raskaaksi? Onko kellään kokemuksia jälkiehkäisypillereistä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue pakkausseloste

Vierailija
2/5 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ekat menkat ajallaan, mutta seuraavat olivat viikon myöhässä. Apteekissa sanoivat, ettei je:n pitäisi vaikuttaa niin pitkälle, ostin testin, joka näytti negaa ja vuoto alkoi pari tuntia myöhemmin.

Kannattaa siis varuilta testi ostaa, jotta et stressillä myöhästyttäisi menkkoja lisää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tekisit raskaustestin niin asia selviäisi aika nopeasti? Voi ne sekottaa hormonitoiminnan mutta voit olla myös raskaana. Ei siinä muiden kokemukset helpota.

Vierailija
4/5 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä testin tällä viikolla.. siksi kyselen täällä kiska olen ihan paniikissa jos tämä pilleri onkin pettänyt.. olen nimittäin tällä hetkellä au pairina.. enkä tiedä mitä tekisin jos nyt olisin raskaana.. en ole ollut täällä vielä pitkään ja miten selittäisin tämän perheelle:o en ole koskaan kuullut että aupair olisi raskaana!!

Vierailija
5/5 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottava kuulla, toivottavasti mullakin johtuu vaan hormoneista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme