Toivookohan Victoria ettei vauva synny tänään?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hullu idea! Mitä jos synttäreitä siinä tapauksessa juhlittaisiin 28.2.?!
Tai 1.3.
Onhan näitä karkauspäivänä syntyneitä.
Mutta mieti kun vanhenee vain joka 4. vuosi. Olisi virallisestikin aika nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai 1.3.
Onhan näitä karkauspäivänä syntyneitä.
No ei voi olla karkauspäivänä syntyneitä. Uutisistakin just kuulin että synnärit on pistetty kiinni täks päiväks ihan sen takia ettei tulis tämmösiä epämiellyttäviä tilanteita tulevaisuudessa että koska juhlia synttäreitä. Parempi että syntyy huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mieti kun vanhenee vain joka 4. vuosi. Olisi virallisestikin aika nuori.
Mutta vanhenee 4 vuotta kerrallaan. Tai jotain.
Mä luin kans uutisista, että viimeisillään oleville äideille annetaan sellainen lääke, jolla viivytetään synnytystä seuraavan vuorokauden puolelle. Menishän siinä jo maailman kirjat sekaisin jos karkauspäivänä alettais syntymään!
Kyllä se varmaan on Victorialla ihan toivelistan ykkösenä, ettei tänään.
Minun isäni on syntynyt karkauspäivänä ja silloin 85 vuotta sitten oli ihan yleisesti tapana, että "kirkonkirjoihin" ilmoitettiin joko 28.2. tai 1.3. Mitähän väliä silläkin oli?
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni on syntynyt karkauspäivänä ja silloin 85 vuotta sitten oli ihan yleisesti tapana, että "kirkonkirjoihin" ilmoitettiin joko 28.2. tai 1.3. Mitähän väliä silläkin oli?
Nykyään syntymäpäivä merkitään virallisesti 29.2.
Luulen, että Victorialle on ihan toisarvoinen asia mikä päivä lapsi syntyy. Näin sivusta seuranneena ja heidän toiveensa suuresta perheestä kuulleena, kyllä kertoo sen, että vauvojen syntyminen ei ole heille ollut se ihan helpoin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sentään??
Tottakai päiväksi merkitään 29. päivä. Asiakirjarikos alkaa väärentämään syntymäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sentään??
Pointti nyt oli että aikanaan näin ei tehty.