Onko kerman juonti sallittua?
Kommentit (12)
Mä juon silti. Mahtava tapa saada energiaa päivään!
Ei sitä kukaan kieltää voi. Mutta typerää se on.
WHO:
"Suuret kerma-annokset ovat hengenvaarallisia. Tyypillisiä kermamyrkytyksen oireita ovat oksentelu, elimistön kermaantuminen, hengitysvaikeudet, tajuttomuus ja orgasminsaantivaikeudet. Raju kertakäyttö voi johtaa aivojen vahingoittumiseen tai aiheuttaa pierutulehduksen tai ohimeneviä dementiaoireita. Yli desilitran kerma-annos on tappava lähes kaikille, mutta kokemattomalle juojalle jopa puoli desilitraa voi aiheuttaa todellisen hengenvaaran."
Kokeile myös pippuri- sinihome- ja 3juustonkermoja...nam :D
Vierailija kirjoitti:
WHO:
"Suuret kerma-annokset ovat hengenvaarallisia. Tyypillisiä kermamyrkytyksen oireita ovat oksentelu, elimistön kermaantuminen, hengitysvaikeudet, tajuttomuus ja orgasminsaantivaikeudet. Raju kertakäyttö voi johtaa aivojen vahingoittumiseen tai aiheuttaa pierutulehduksen tai ohimeneviä dementiaoireita. Yli desilitran kerma-annos on tappava lähes kaikille, mutta kokemattomalle juojalle jopa puoli desilitraa voi aiheuttaa todellisen hengenvaaran."
Auttaisko, jos sen kerman vaahdottaisi??
Söötti kissat sitä latkii, ei rotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WHO:
Auttaisko, jos sen kerman vaahdottaisi??
Kermavaahtoa ei voi juoda!
T: Marco pier wait
Kermasta en tiedä, mutta minä juon rypsiöljyä ihan suoraan pullosta päivittäin koska yritän lihottaa itseäni. 5 kiloa kun saisi lisää olisi jees
Vierailija kirjoitti:
Kermasta en tiedä, mutta minä juon rypsiöljyä ihan suoraan pullosta päivittäin koska yritän lihottaa itseäni. 5 kiloa kun saisi lisää olisi jees
Meillä mies syö kookosöljyäl,kun ajattelee että se on huipputerveellistä.
Itsen joisi kermaa,kun se tuntuu kahvin seassakin ällöltä(punainen maito on parasta!),mutta ei kerman juontia kukaan kielläkään,siitå vain jos tekee mieli :D
nam kirjoitti:
Kokeile myös pippuri- sinihome- ja 3juustonkermoja...nam :D
Ne ei ole kermaa.
Vierailija kirjoitti:
Rypsiöljyllä :D:D:D
Kiellän
T: äiti