Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeä kassasetä

Vierailija
28.02.2016 |

Olin miehen kanssa kaupassa ostamassa herkkuja. Itse olen kuumeessa ja mies flunssassa. Ostettiin 20€ herkkuja ja myös normaalia ruokaa. "Näköjään herkutteluilta tulossa". Törkeää, olen itsekin ollut kassalla töissä muttei olisi tullut mieleenkään kommentoida asiakkaan ostoksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin...

Vierailija
2/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitte herkkuja herkkuiltaa varten ja loukkaannut verisesti jos joku sanoo sen ääneen? ok.

Laitoit tietysti tästä törkeydestä asiakaspalautteen myymälään? :D

Vierailija
4/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kassat kommentoi asiakkaiden ostoksia. Mun mielestä niin ei kuulu asiakspalvelijan tehdä.

Vierailija
5/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin usein kommentoin, jos asiakas ostaa lähinnä epäterveellisiä ruokia kuten sipsejä, limsaa tai pakastepitsoja. Erityisesti jos kyseessä on lapsiperhe, koska lapset eivät itse ole vastuussa siitä mitä ruokaa heille ostetaan.

Vierailija
6/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttelin kulmassa on kauppa jossa aina käyn ja sama naispuolinen kassamyyjä kommentoi aina ostoksiani. Kun ostan karkkia yms. kommentoi kassa, että taas sitä ollaan herkuttelemassa ( joo ostan usein). Kerran ostin vain yhden parsakaaalin enkä muuta, niin myyjä sanoi, että laihdutuskuuriko on sitten alkanut, hyvä että aloitit terveelliset elämäntavat. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
7/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ylipainoinen?

En ole. Jotenkin olisin ymmärtänyt jos mieheni tai minä olisimme ylipainoisia. Silloin kassa olisi voinut näpäyttää. Ap

Vierailija
8/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mulle sanoi kassatäti kerran kun ostoksistani sipsipussi jäi jumiin hihnan päähän eikä liikkunut muiden ostosten mukana eteenpäin, että ehkä se oli joku vihje :D

Kassat on törkeitä

Vierailija
9/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin usein kommentoin, jos asiakas ostaa lähinnä epäterveellisiä ruokia kuten sipsejä, limsaa tai pakastepitsoja. Erityisesti jos kyseessä on lapsiperhe, koska lapset eivät itse ole vastuussa siitä mitä ruokaa heille ostetaan.

Älä sitten ihmettele kun joku päivä sun työ siinä kassan takana loppuu.

Vierailija
10/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran olutta ja makkaraa. Kassasetä kysyi " ootsä varma ettet muuta ota" ... Öööh... Ne varmaan olis siinä hihnalla jos ottaisin... Idiootti - n 26

Vierailija
11/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Onko näin törkeitä kassoja kaupungeissakin? Ei kassa saisi kommentoida asiakkaan ostoksia, oli ne vaikka hevon paskaa. Sellaisesta voi valittaa kauppiaalle. Tosin ap:n tapauksessa tuo kommentointi ei tuntunut mitenkään epäystävälliseltä, asia voidaan sanoa niin monella tavalla; hän ehkä huomasi olonne surkeuden ja päätti vähän ilahduttaa...