Sähköpostin ym tulkitsemista, kertokaa kokemuksia
Työkavereiden välisestä sähköposteista kyselen. Tai mikä viestintäväline käytössänne nyt onkaan. Mistä tunnistaa milloin viesteissä on pientä flirttiä tai kiinnostusta? En tarkoita mitään ihastumisen kuvittelemista sinne missä sitä ei ole vaan onko olemassa jotain merkkejä joita viesteihin kirjoitetaan? Ei väliä onko varattuja vai ei.
Mitä itse jättäisit kirjoittamatta ettei tulisi väärinkäsityksiä? Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (4)
No, tikusta asiaa -tyyppiset jutut ehkä joskus pistää ajattelemaan, että näinköhän siellä jotain muutakin kuin ammatillista kiinnostusta olisi. Mutta ei pelkästä sähköpostista voi mitään päätellä. Kyllä se kiinnostunut tyyppi myös soittelee tiuhaan ja järkkäilee tapaamisia...
No onpa ympäripyöreää?!
Nyt tarvittais niitä esimerkkejä.
Meillä on niin kuivakkaat spostisäännöt töissä, ne kirjoittamattomat siis, ettei edes huumoria uskalleta viljellä.
Sain kerran sähköpostitse yllättävää positiivista palautetta eräältä mieheltä. Olin yllättynyt, mutta en ajatellut itse viestistä sen kummempia ennen kuin sitten seuraavan kerran tapasimme ja mies osoittikin yllättävää kiinnostusta ihan livenä... Ei sitä pelkästä sähköpostista voi millään päätellä.
Ei mistään. Omalle ihastukselleni kirjoitan jäätävän asiallisia ja mahdollisimman lyhyitä viestejä, jotta en vain jää kiinni.