Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolhaisin vierasta autoa parkkiksella ja pakenin, tsemppiä tarvitaan :(

Vierailija
28.02.2016 |

Jooh, eli kävi kuten otsikko jo kertoo. Tuli tehtyä kunnon lohmo jonkun autoon parkkipaikalla, menin paniikkiin ja vaan huristelin kotiin. En jättänyt mitään lappua enkä usko että kukaan näki. Tosi paska fiilis ja sunnuntai on pilalla, tsempatkaa nyt jotenkin :(

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta koskaan kirjoitti:

Lain mukaan paikalta saa poistua koska ketään ei voi pakottaa todistamaan itseään vastaan oikeudessa. Tehtyä rikosta ei koskaan kannata tunnustaa vaan aina on parempi vaieta vaikka olisi poliisin gestapokuulustelijoiden jututettavana.

Mutta muistakaa että tämä koskee vain aineellisia vahinkoja, jos ihmisiä on loukkaantunut niin silloin on jäätävä auttamaan loukkaantuneita. Ihmisen terveys menee ohi itsekriminalisointisuojasta.

Vierailija
42/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sitten toivot ettei tule vähän isompia seurauksia kun joku muu on ottanut rekkarisi ylös. Vaikka oikeinhan se olisikin, jos vaikeimman kautta haluaa asiat hoitaa.

Mitä isompia seurauksia? Liikennepako on rikos, mutta jos auto oli parkissa ja siellä ei ollut kuljettajaa, ei ole kyseessä liikennepako. Ihan laillista lähteä paikalta. Sanoo vain, ettei huomannutkaan, jos siitä kolhaisusta jää kiinni. 

Omasta autostani oli lytätty koko keula... Poliiseja ei edes kiinnostanut. Omasta pussista meni, kun ikivanhassa autossa ei ollut kaskoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat poliisille että näit kun naapurisi kolhi jonkun autoa parkkipaikalla ja voit toimia todistajana.

Vierailija
44/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos noista muutamista positiivisista viesteistä, pikkuhiljaa tässä olo jo huojentunut.

En mä kyllä rupee minnekkään soittelemaan tai ilmoittelemaan, en siitä tilanteessa noussut autosta tai pahemmin jäänyt siihen viipyilemään joten varmaan voin sanoa etten huomannut koko juttua jos tästä tulee jotain juttua. Mun oma auto on ok (puskurissa on jo vanha kolhu yhdestä tolpasta).

Tosi rumasti jotkut tänne kirjoittaa, tottakai minua harmittaa mutta ihan kohtuuttomia on nämä jotkut kirjoitukset. Kyllä pitäisi olla empaattisempi asenne. Ap.

Vierailija
45/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitten toivot ettei tule vähän isompia seurauksia kun joku muu on ottanut rekkarisi ylös. Vaikka oikeinhan se olisikin, jos vaikeimman kautta haluaa asiat hoitaa.

Mitä isompia seurauksia? Liikennepako on rikos, mutta jos auto oli parkissa ja siellä ei ollut kuljettajaa, ei ole kyseessä liikennepako. Ihan laillista lähteä paikalta. Sanoo vain, ettei huomannutkaan, jos siitä kolhaisusta jää kiinni. 

Omasta autostani oli lytätty koko keula... Poliiseja ei edes kiinnostanut. Omasta pussista meni, kun ikivanhassa autossa ei ollut kaskoa. 

Vanhemmat olivat olleet kylässä ja sillä välin heidän autonsa toiseen kylkeen oli törmätty rajusti, koko toinen kylki aivan kasassa ja kun kyseessä oli heidän vanhempi kakkosauto jossa oli vain liikennevakuutus ja joku kevytkasko, niin koko remontti meni omasta pussista kun tekijää ei tietenkään tavoitettu ja hetken jo harkitsivat että kannattaako edes korjauttaa.

Vierailija
46/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi jätän autoni parkkipaikoilla aina sinne takaperälle.

Näin välttää helpommin törmäilijät.

Vierailija
47/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos noista muutamista positiivisista viesteistä, pikkuhiljaa tässä olo jo huojentunut.

En mä kyllä rupee minnekkään soittelemaan tai ilmoittelemaan, en siitä tilanteessa noussut autosta tai pahemmin jäänyt siihen viipyilemään joten varmaan voin sanoa etten huomannut koko juttua jos tästä tulee jotain juttua. Mun oma auto on ok (puskurissa on jo vanha kolhu yhdestä tolpasta).

Tosi rumasti jotkut tänne kirjoittaa, tottakai minua harmittaa mutta ihan kohtuuttomia on nämä jotkut kirjoitukset. Kyllä pitäisi olla empaattisempi asenne. Ap.

Tän on pakko olla provo. Tai kai joku voi siitäkin pahoittaa mielensä että ei saa sympatiaa perseiltyään. Mutta joo, sulla on oikeus olla kusipää ja odottaa että vahingon kärsijä saattaa sinut vastuuseen ja jos ei siinä onnistu, niin pääset kuin koira veräjästä.

Toivottavasti edes opit jotain ja olet jatkossa varovaisempi parkkipaikoilla. Tosin jos osumia on tullut jo aikaisemminkin, niin et taida olla kovin kehityskelpoinen yksilö.

Vierailija
48/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä haittaa naarmusta on? eikö se omistajan vakuutus korvaa sen?

Vierailija
49/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ainakaan ilman omavastuuta.

Vierailija
50/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korvaa. Se on vastapuolen liikennevakuutus josta vahinko korvataan ja jos vastapuoli jää tuntemattomaksi, niin korvausta ei tule.

Vierailija
51/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinunko autoon ei tullut minkäänlaista jälkeä? Olet häpeäksi koko autoilevalle kansanosalle ja kaikille muillekin. RAUKKIS! RAUKKIS! RAUKKIS!

Vierailija
52/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia meillä on vanha auto. En jaksaisi stressata auton kans. Kaksi kertaa olen kolhaissut toista. Jälkeä ei ole jäänyt, mutta olen jättänyt yhteystiedot silti ja saanut vastausen, että kaikki hyvin.

Vierailija
53/53 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi se on niin alkukantaista lähteä vetämään tuollaisesta tilanteesta. Usein voi jotain sattua ja tapahtua. Reilua olisi selvittää. Onhan se kuitenkin jonkun toisen omaa.

Itseäni on ärsyttänyt paljon välinpitämättömät törpöt, jotka ovat kolhineet valkoista Audiani ja mitään lappuja tms. ei ole jätetty.

Tarviis kai olla joku vanha ritsa, jossa ei kolhut haittais... Kauppojen parkkiksilla parkkeeraan väljään paikkaan. Ruuhka-aikaan kauas kaupan ovista. Työpaikan parkkitalo on sitten jo haastavampi tapaus...

Itsekin tuppasin kerran takana ollutta autoa (silloin oli polo)...kohta ukko jyskytti ikkunaa ja soitti poliisit paikalle. Poliisit tuli, puhallutti, totesivat eihän tuossa ole paljon mitään. Mieheni kävi vakuutusyhtiössä selvittämässä asian. Ukko vaati päivän palkkaa, kun oli mennyt yksi työpäivä pajalla. Ei maksettu, kun mieheni oli sitä mieltä.

Sen olen oppinut, että takaikkunan on syytä olla läpinähtävässä kunnossa, ahtaimpia rakoja on hyvä välttää ja joskus oon noussut autosta katsomaan vieläkö on tilaa...

Rehtiä, toiset huomioivaa autoilua meille kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi