Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meikkivoide on hyvä sekaiholle?

Vierailija
28.02.2016 |

Ja että se olisi mahd. halpa kun olen opiskelija?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Essence- merkkiä Suomesta? Niissä on hinta -laatu suhde todella kohdallaan, meikkivoiteet jotain vitosen. Toinen halpa ja hyvä on Wet'n'Wild!

Vierailija
2/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Essence- merkkiä Suomesta? Niissä on hinta -laatu suhde todella kohdallaan, meikkivoiteet jotain vitosen. Toinen halpa ja hyvä on Wet'n'Wild!

kummatkin paskoja! osta mielummin bb-voide!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inglot.

Vierailija
4/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene cc

Vierailija
5/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ääni myös Lumenen CC-voiteelle. Muista hyvä ja oikeanlainen kosteusvoide alle.

Vierailija
6/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lumenen longwear blur meikkivoidetta ja oon ollut tyytyväinen. Myyjä suositteli tätä kun kävin Stockmannilla.

Ei liian kakkumainen mutta peittää kuitenkin ihan hyvin, iho näyttää kuulaalta. Mulla on pintakuiva iho varsinkin poskissa ja pitkin päivää pitää lisäillä puuteria kiiltäviin kohtiin mutta tää on ehkä vähän hillinnyt sitä kiiltoa eikä "kulu" pois päivän mittaan.

Vierailija
7/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaikka pyytää näytteitä eri tuotteista, jotta näet, kuinka ne vaikuttavat ihon kuntoon. Ei tulisi sitten hutiostoksia tehtyä niin paljoa. :)

Vierailija
8/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin Infallible 24h Matte on ollut itsellä käytössä. Peittää hyvin ja on muutenkin todella hyvä ja pitävä, mutta kuivattaa vähän ihoa. Eli jos jaksaa rasvata ahkerasti kasvoja, suosittelen! :) 

Vierailija
9/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen matt control aivan loistava! Tosi tosi peittävä

Vierailija
10/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal True Match käy monenlaiselle iholle, mulla myös sekaiho. Kokeillut aina välillä muita, mutta palannut aina tohon. Sopivan kevyt mut peittää tosi hyvin! Iho jää puolimataksi, ei kuitenkaan liian. Toi Infallible Matte ainakin mulle liian paksu ja kuivattava, varmaan rasvoittuvalle iholle paras koska on todellakin matta ainakin puuterin kanssa käytettynä.

Lumenen CC-Voide kans ihan kelpo mutta parempi mulle kesäisin, koska sävyvaihtoehtoja vähän ja vaaleinkin talvisin liian tumma. On myös vähän vähemmän peittävä ja sopii kesällä koska on mukavan luonnollinen :)

Molempien hinta muistaakseni siinä 15-20€

Vierailija
11/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Matt Control on osoittautunut omalla sekaihollani erittäin toimivaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi