Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotta seurustelua ja...

Vierailija
28.02.2016 |

Mies ei halua muuttaa yhteen "vielä", tai vakiinnuttaa muuten suhdetta.
On tyytyväinen, että tavataan joka viikonloppu.
Plääh :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viikolla se voi harrastaa muita naisia, miks sen kannattais vakiintua ja luopua siitä?

Vierailija
2/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin jo vuoden tutustumisen jälkeen miehen kanssa yhteen, ja kahden vuoden seurustelun jälkeen meidän esikoinen syntyi :)

Tiedä sitten, haluaako mies oikeasti samoja asioita kuin sinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut aika vaihtaa miestä. Vai jatkatteko vielä toiset 4 vuotta samaa rataa?

Vierailija
4/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää selvittää syy siihen, miksi mies ei halua teidän asuvan yhdessä. On ihmisiä, jotka haluavat pitää omat asunnot, vaikka heillä on pitkäaikainen kumppani. Yleensä nuoret muuttavat yhteen ja siihen vaikuttaa tietysti sekin, jos tahdotaan lapsia. Mutta monet vanhemmat pariskunnat pitävät omat asunnot.

Vierailija
5/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän samanlainen suhde. Monta vuotta menin miehen ehtojen mukaisesti ja tapailtiin, kun hän ennätti kiireiltä.

Erosin miehestä, vaikka se tuntui kamalalta, mutta on ollut erittäin hyvä päätös.

Vierailija
6/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vakiinnuttaa suhdetta ja asua yhdessä, niin ei tuo mies ole sen arvoinen. Ei todellakaan halua asua yhdessä.

Jos 4v seurustelua ja edelleen tapailua, niin kannattaako jatkaa?

Vierailija
7/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ihmistä ei voi muuttaa. Sinuna lähtisin jo tuosta "kynnysmaton" roolista pois ja äkkiä!

Vierailija
8/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miettisin kaksi kertaa haluanko seurustella noin hitaasti etenevä miehen kanssa. Joillekin varmasti sopii ettei koskaan muuta yhteen, mutta itse kyllä haluaisin muuttaa yhteen max nopeaa.

Vierailija
9/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. seurustellut jo 15 vuotta, vieläkään ei asuta yhdessä ja lapsiakin on jo kaksi. Meille tämä sopii enkä yhtään kaipaa sitä, että mies olisi joka päivä ns. jakamassa arkea. Jaetaan mieluummin juhla ja lastenhoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän