Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten yleistieto on ihan uskomattoman heikolla tasolla

Vierailija
28.02.2016 |

Oon ihmetellen seurannut Haluatko Miljonääriksi- kilpailijoiden takkuista taivalta, kun useimmat räpiköivät jo helppojen ensimmäisten kysymysten parissa. Toivottavasti tuo ei ole mikään läpileikkaus koko kansasta, muuten ei hyvin kyllä mene.

Lukekaa hyvät ihmiset enemmän, sen sijaan että tuhlaisitte aikaanne kaikenmaailman blogeihin ynnämuuhun soopaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä tiedosta. Suosittelen aloittajaa lukemaan enemmän ja katselemaan vähemmän

viihde-ohjelmia

Vierailija
2/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkin voisit sivistää itseäsi opettelemalla vaikka aluksi kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä itse kokeilemaan, miten liukkaasti ajatus luistaa ja nippelitieto löytyy siinä yleisön edessä, stressaavassa tilanteessa.

Vierailija
4/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys on kumma homma. Minä kympin oppilaana ja prelinkin ällän tasoisena tehneenä kirjoitin aikoinaan matikasta vahvan b:n. Kolme ensimmäistä tehtävää virheettömästi, sitten tuli vaikeampi ja jännitys vei loputkin ja osasin vain jotain pientä. Jälkeenpäin katsoin, että perhana, olisin osannut kaikki muut, mutta jännitys tyssäsi siihen yhteen, joka ei sekään lopulta niin vaikea ollut. 

En käynyt uusimassa, kun pääsin silti opiskelemaan. Monesti miettinyt, että pitäisi kokeilla. 

Mulla saattaa tulla ns. blackouteja ja saatan unohtaa jonkun tutun nimen tai ihan peruasioita ihan arkielämässäkin. 

Vierailija
5/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joskus kisassa olisi mukana nopeaälyinen ja hyvän yleistiedon omaava henkilö

Vierailija
6/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu yleistietoon mitkään biisien tuntemukset tai jonkun urheilulajin hienoudet.

Vierailija
7/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulu yleistietoon mitkään biisien tuntemukset tai jonkun urheilulajin hienoudet.

Ei niin. Itse olen aivan kuistilla noista uusista suomalaisista artisteista. Usein olisin joutunut käyttämään oljenkorren juuri tällaisten kysymysten kohdalla. 

Vierailija
8/8 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Haluatko Miljonääriksi ohjelman perusteella ei voi tehdä minkäänlaisia päätelmiä ihmisten yleissivistyksestä. Kaikkea nippelitietoa ei voi muistaa/tietää ja jännitys tekee osansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan