Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylkäsin entisen kaveriporukkani yhden mätäpaiseen takia

Vierailija
28.02.2016 |

Koska kaverini pitävät tätä mätäpaisetta parempana kaverina kuin minua. Heidän mielestään on ilmeisesti ok, että mätäpaise kohtelee minua kuin roskaa ja ovat sitä mieltä, että kaikkien pitäisi vain tulla toimeen keskenään. Onneksi minun elämäni ei riipu heistä, vaikka vähän kurjalta tuntuukin, kun ei yhtäkkiä enää ole missään tekemisissä yhdenkään kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus samanlaisen liikkeen. Yksin jäin, mutta en kadu.

Vierailija
2/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmasti muitakin kavereita ja elämän myötä tulee uusia. Näillä vanhoilla kavereillasikin voi tuuliviiri kääntyä, kun kyllästyvät tähän mätäpaiseeseen. Pää pystyssä eteenpäin.

Vierailija
4/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan kävi niin, että kaveripiirisi hylkäsi sinut.

Vierailija
5/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan kävi niin, että kaveripiirisi hylkäsi sinut.

Voihan sen noinkin ajatella. Jos en halua olla mätäpaiseen seurassa, en saa nauttia muidenkaan seurasta. Muut eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita minun seurastani järjestääkseen yhteisiä juttuja ilman mätäpaiseen läsnäoloa.

Vierailija
6/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen narsisti ystäväpiirissä tilanne. Narsku tykkää eristää itseään uhkaavia ihmisiä joukostaan, jotta saisi enemmän ihailua ja huomiota jäljelle jääneiltä.

Vierailija
7/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että ymmärrätte asiat noin selvästi. Täällä tehdään niin paljon juuri päinvastaisia ratkaisuja. Eihän noissa porukoissa normaalit "pärjääkään".

Vierailija
8/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua. Mulla on kaveriporukassa useampi mätäpaise, joita en halua nähdä. Yhden kanssa en ole puheväleissä, yhdelle lähinnä piilovittuilen ilman että hän tietää minun vihaavan häntä (hän ei tiedä että eräs porukasta kertoi millaista paskaa hän minusta puhui, enkä voi suolata tätä rehellistä kaveriani) ja yhden kanssa lähinnä juttelen pakosta, mutta osoitan kyllä suoraan halveksuntaa. Siitä huolimatta mulla ei ole mitään ongelmaa mennä kaveriporukan illanviettoon, niin kauan kuin siellä on oikeasti hyviä tyyppejä paikalla. Porukassa on aiemminkin ollut välirikkoja eikä kukaan ole niiden takia valinnut puoliaan.

Vierailija
9/9 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä "mätäpaise" kohtelee sinua, ja miten itse olet kohdellut häntä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi