Selibaatissa 12 - vuotta.
Kommentit (21)
Itsekin olen ollut jo 15 vuotta. Mälli kyllä lentänyt päivittäin oman käden toimesta, muttei kukaan nainen ole halunnut sisäänsä.
No minä olen nainen ja alle 40 v
ap
Mä olen myös nainen ja 30v t.se 3vuotta selibaatissa ollut
Vierailija kirjoitti:
No minä olen nainen ja alle 40 v
ap
Ei ole ihmeellistä sinänsä siinäkään. Moni sinkkunainen harrastaa randomseksiä lähinnä ympäristön paineen vuoksi.
Samoin. Kun ei enää ole parisuhdetta niin seksiasiat ovat mappi-ö:ssä. Seksiunia näen joskus, hereillä ei maksa vaivaa.
Mulla kohta 2 vuotta. Kaipaisin kyllä seksiä, mutta se, joka meillä päättää, eli mies, ei.
Perässä tullaan, viimeksi sain joskus 2009 tai jotain sellaista, en enää edes muista...
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen ollut jo 15 vuotta. Mälli kyllä lentänyt päivittäin oman käden toimesta, muttei kukaan nainen ole halunnut sisäänsä.
Voi sinua :( tule tänne.
Lutkailu on täysin yliarvostettua.
Vuosi ilman, en kelpaa seksiseuraksi.
t. alle 30-vuotias nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi lutkaksi haukkua!
Vai voiko teistä ap. Ta haukkua lutkaksi alapeukuttajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi lutkaksi haukkua!
Vai voiko teistä ap. Ta haukkua lutkaksi alapeukuttajat?
Lutkittelu on alatyylistä ja moukkamaista kielenkäyttöä ja täten minä en hyvinkasvatettuna fiksuna aikuisena koe oikeudeksi enkä asiakseni lutkitella yhtikäs ketään.
9 vuotta, niin se aika rientää. Ajattelen seksiä hyvin harvoin, ja olen tyytyväinen ettei tarvitse.
Pääsee varmaan loppupeleissä helpommalla kuin me ei-selibaattiset.
En ole ollut suhteessa kahteentoista vuoteen, eikä irtoseksi kiinnosta. Itseasiassa ei suhdekkaan tällä hetkellä.
Yhap
Lieneekö menossa kymmenes tai kahdestoista vuosi selibaatissa, kukapa muistaa. Tuotakin ennen oli selibaattia ollut vuosia. Tilanne on oikein vanhanaikainen pattitilanne: seksiä tekee edelleenkin mieli päivittäin, mutta katson saavani hyvää eli tyydyttävää seksiä vain tutun ja kivan kumppanin kanssa eli irtosuhteet ja satunnainen seksi eivät tule kysymykseen. Perinteistä parisuhdetta taas en halua, koska tykkään asua yksin ja olla omissa oloissani. Lopputulema: ei seksiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa seksiä.
Muita?
En minäkään.
Tosin viime yönä näin unta, että seksiä oli Rauha Rentolan kanssa.
Mies.
Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole. Moni mies on koko elämänsä. Vaikka vähän kaipaisikin.