Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atlantin Kala .. löytyykö kokemuksia tästä kauppiaasta

Vierailija
28.02.2016 |

Kiertelee pakettiautolla pääkaupunkiseudulla. Mainostaa facessa. Myy kalaa tilausten mukaan suoraan autosta. Onko hämäräbisbestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta Haukion Kalalta saa hyviä karhennettuja turtanoita.

Vierailija
2/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertelee pakettiautolla pääkaupunkiseudulla. Mainostaa facessa. Myy kalaa tilausten mukaan suoraan autosta. Onko hämäräbisbestä?

Kovat on hinnat. On myynyt seitifilettä 10 egee per kilo. Prismassa vitosen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuu herttoniemessä. En oo ostanut enkä osta.

Vierailija
4/11 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärältä haiskahtaa. Myynnissä on myös uhanalaisia lajeja.

Mainonta Facebookissa on kyllä harhaanjohtavaa. Pyrkii antamaan kuvan että kalastaa itse. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
5/11 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs ne niitä kaloja toimittelisi ihmisille suoraan kotiin, jos ei pakettiautolla? Veneellä?

Olen kerran kokeillut, ja oikeat tuotteet tulivat sovittuna aikana. Hyviä olivat ainakin sinisimpukat ja kampela.

Vierailija
6/11 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus miekkakalaa tuolta. Ei pahaa sanottavaa. :)

Vierailija
7/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat on hinnat. On myynyt seitifilettä 10 egee per kilo. Prismassa vitosen.

Jaa, ja jos ostat rotukarjaa suoraan tilamyynnistä niin on sekin kalliimpaa kuin HK:n sininen Prismassa... Varmaan laatusuhde suunnilleen sama. Mutta olin kuulevinani tuulipuvun kahinaa tuossa kommentin ohessa :D

Vierailija
8/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut joskus jotain, hyviä kokemuksia. Lähinnä sellaisia tuotteita olen ostanut joita ei useni saa marketeista kuten ruijanpallasta, taskuravun saksia, tai miekkakalaa.

Vierailija
9/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Haukion Kalalta saa hyviä karhennettuja turtanoita.

Oijoi, tämä toi hymyn huulille. Kyseinen Aku Ankka -tarina oli aivan huippu... "Karhennamme turtanat koska ne ovat muuten liian liukkaita". Ja ne kalatehtaan omistajat olivat aika kalamaisia kasvonpiirteiltään.

Vierailija
10/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naema Aslak kirjoitti:

Hämärältä haiskahtaa. Myynnissä on myös uhanalaisia lajeja.

Mainonta Facebookissa on kyllä harhaanjohtavaa. Pyrkii antamaan kuvan että kalastaa itse. Uskoo ken tahtoo.

Esimerkkejä uhanalaisista lajeista? Linkkiä, lähdettä? Muuten viestisi menee täysin perusteettoman mustamaalaamisen puolelle.

Vierailija
11/11 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt vähän vastaavaa palvelua, eli kala-autoa. Suoraan autosta myyvät hekin pakasteina ja laatu on kyllä erinomainen.

Jotenkin tykkään käyttää näitä palveluita, kutan kala-auto, jäätelöauto jne. Valikoima ja laatu on hyvä, mutta eivät nuo tuotteet tietenkään päivittäiseen käyttöön ole, jollei ole ihan järjettömän varakas. Harvalla on varaa tehdä joka perheateriaa esim kuhafileistä, tonnikalapihveistä, skampeista tai siian mädistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän