Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ekaa kertaa elämässäni känniviestin! :). Mieheltä jonka kanssa piti mennä ekoille treffeille tiistaina

Vierailija
28.02.2016 |

Nyt en kyllä tiedä muuttiko tuo känniviesti tilannetta vai kannattaisko se vaan unohtaa. Vonkasi siis mun viereen yöksi, vaikka ei olla koskaan edes nähty livenä. Enpä tiedä oliko unohtanut että mulla on täällä kaks teiniäkin just nyt.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisko tuommoinen teidän treffihaluihin?

-ap

Vierailija
2/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaisko tuommoinen teidän treffihaluihin?

-ap

Todellakin vaikuttaisi. En oikein välitä törpöistä. Kännäys känniviestiasteelle on minusta törppöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mun vastata sille jotenkin näin "Harmi kun mulla oli puhelin yöllä äänettömällä. Tokihan mä olisin sut viereen ottanut niin olisin voinut esitellä teineille aamulla niiden uuden krapulaisen isäpuolen"

-ap

Vierailija
4/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mun vastata sille jotenkin näin "Harmi kun mulla oli puhelin yöllä äänettömällä. Tokihan mä olisin sut viereen ottanut niin olisin voinut esitellä teineille aamulla niiden uuden krapulaisen isäpuolen"

-ap

Laita vaan että olit jo nukkumassa. Ei tuo mikään megamoka ole. Mun treffihaluihin ei vaikuttaisi.

Vierailija
5/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se olisi mun miesystäväni ja lapset ei olis olleet täällä niin olisin toki. Mutta koska mikään noista ei nyt toteutunut niin kysymys ei ole oikein relevantti :)

-ap

Vierailija
6/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pieni kankkunen vain paranna treffien laatua?

Vierailija
7/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha, toi oli hyvä ap. Hmm...vaikeaa sanoa jos vaikuttaisi. Kyllä hän hieman tollo-kuvan antoi itsestään täytyy sanoa. Jos sinulla teinejä jo oletan että olet noin 40v (kuten minä) ja ainakin minä koen että tuommoinen käyttäytyminen antaa vähän huono kuva aikuiselta mieheltä. En jaksaisi alkaa semmoisen kanssa olemaan joka juo niin paljon ettei osaa enää erota oikea/väärä....kuinka tärkeä treffit oli sulle?

Vierailija
8/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös pieni kankkunen vain paranna treffien laatua?

Joo ja kaks teiniä tuo niihin vielä pienen lisämausteen :D

-ap

Vierailija
9/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole vongannut itselleen yöpaikan muualta, kun et ole vastannut. Miettisin kyllä tarkasti, lähtisinkö treffeille.

Vierailija
10/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha, toi oli hyvä ap. Hmm...vaikeaa sanoa jos vaikuttaisi. Kyllä hän hieman tollo-kuvan antoi itsestään täytyy sanoa. Jos sinulla teinejä jo oletan että olet noin 40v (kuten minä) ja ainakin minä koen että tuommoinen käyttäytyminen antaa vähän huono kuva aikuiselta mieheltä. En jaksaisi alkaa semmoisen kanssa olemaan joka juo niin paljon ettei osaa enää erota oikea/väärä....kuinka tärkeä treffit oli sulle?

Vähän alle 40 olen joo. Miehessä on vähän ärsyttänyt liiallinen innokkuus. En tiedä... Ihan kiva, mutta jokin tökkii ehkä. Toisaalta olen yrittänyt olla hylkäämättä miehiä tyhmien syiden takia. Pitää nyt miettiä ja katsoa miten se tänään viestii...

-ap

Vierailija
11/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ettei oo normaalisti känniääliö, vaan jännitti teidän treffejä yms.. Antaisin ehkä mahdollisuuden ja kävisin niillä treffeillä, mut jossain vaiheessa tekisin selväks ettei kännissä sekoilu kuulu mun elämään, enkä hae sitä ominaisuutta myös puolisoltakaan.

Vierailija
12/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaisi, olenhan itsekin urpoillut humalassa. Mies luultavasti herää krapulaisena, muistaa viestinsä ja kokee morkkista koko päivän :D Laita jotain kannustavaa, jos siis koet, ettei sulla mennyt fiilikset tosta.

Vierailija
13/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kerro ihmisestä vielä mitään. Eikö ole kiva vain että pyörit hänen ajatuksissaan? Tuskin oli edes tosissaan sinne tulossa kun ne teinitkin kotona.

Vierailija
14/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin laittaisin alkohloinkäytön ja käyttäytymisen humalaisena tarkkailuun. Onkohan käänniörvellys syy sihen että mies on vapailla markkinoilla? Toisaalta, on ilmeisen kiinnostunut sinusta.

Vierailija
15/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo kerro ihmisestä vielä mitään. Eikö ole kiva vain että pyörit hänen ajatuksissaan? Tuskin oli edes tosissaan sinne tulossa kun ne teinitkin kotona.

En mä tiedä haluunko mä pyöriä niin tiiviisti sen ajatuksissa tässä vaiheessa (kun ei olla tavattu edes) kuin mitä mä tunnun pyörivän. Viestistä kävi kyllä ilmi että olisi ollut ihan tosissaan tulossa eikä muistanut lapsia. Viestissä oli kyllä että hän vaikuttaa varmaan epäkorrektilta idiootilta :D. Totta...

-ap

Vierailija
16/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin laittaisin alkohloinkäytön ja käyttäytymisen humalaisena tarkkailuun. Onkohan käänniörvellys syy sihen että mies on vapailla markkinoilla? Toisaalta, on ilmeisen kiinnostunut sinusta.

Vai onko vaan kiinnostunut pillusta? Sen kun noista miehistä oppis tietämään

-ap

Vierailija
17/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miehet on aina kiinnostuneita pillusta

Vierailija
18/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miehet on aina kiinnostuneita pillusta

Tietty, mutta joissan harvoissa tapauksissa ne on kiinnostuneita myös siitä pillua ympäröivästä jutusta. Semmoisen mä yritän löytää

-ap

Vierailija
19/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitä se treffit haittaa.

Laita vaikka viesti, että tutustutaan ensin enemmän. Ennen vonkailuja, että oot vanhanaikainen ja on sitten huomioitava lapsetkin. Että nähdään tiistaina

Vierailija
20/101 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole vongannut itselleen yöpaikan muualta, kun et ole vastannut. Miettisin kyllä tarkasti, lähtisinkö treffeille.

Voi luoja miten yksioikoista ajattelua taas. Kyllä minäkin oon joskus hiprakassa laittanut viestiä miehelle, jonka kanssa oli juttua ja josta olin kiinnostunut, kun ei ollut kotona, jotta olisin voinut kömpiä viereen, menin kotiin. Typerää ajatella, että k.o. mies olisi heti etsinyt jonkun toisen, varsinkin kun selkeästi ihastunut ketjun aloittajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä