Mitä ajattelet naisesta, joka edelleen fanittaa Kumman kaa -sarjaa?
Kommentit (22)
Mä en ymmärtänyt tuon sarjan fanittamista tai sen "vitseille" nauramista alunperinkään.
Mä olen tykännyt sarjasta aina. Ovat vain pyörineet niin monta kertaa telkkarissa etten enää katso niitä. Hyvin voin vielä nauraa Ellulle ja Annelle, jos heitä satun katsomaan.
Pelkkää hyvää, olenhan se itse :) Sä et nyt tajuu.
Että hänellä on hyvä huumorintaju. Itse pidän myös siitä sarjasta. :)
Mä fanitan TeamAhmaa, että repikää siittä! :'D
Katsoin uusintoja nyt todella, todella pitkästä aikaa. Oli ihan unohtunut miten hulvaton sarja.
Kyllä mua nauratti ne jutut edelleen. Uudet jaksot olis huippua :)
T:En fiskare från Närpes
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärtänyt tuon sarjan fanittamista tai sen "vitseille" nauramista alunperinkään.
Olet siis Vesa
Sarja oli alunperin kirjoitettu kahdelle miehelle.
Sarja on yksi parhaista Suomessa koskaan tehdyistä, jättää kauas taakseen jotkut Kummelit ja Pirkka-Pekan tekeleet. Sarja on hauska koska se on totta.
T: Nuorena pariutunut ja raitis perheenäiti 45-v
Vierailija kirjoitti:
Mä fanitan TeamAhmaa, että repikää siittä! :'D
Niin minäkin, mutta fanitan myös Kumman kaa -sarjaa.
... saat miehestä, joka sitä vielä katsoo?
M23
jos on hyvä vitsi ja nauraa sille, ajattelen että nainen on huumorintajuinen. kuinni? mitäs itse oikeen ajattelet? hekotat kai kippurassa vitseille, oletan....
Mun mielestä se Vesa on ihana :D :X
Hyvä komedia ei vanhene. Muiden ihmisten tykkäämisten kyttääminen taas ei ole koskaan tullutkaan muotiin, tiedoks vaan ;)
Minä olen viisikymppinen. Kaveri naureskeli viime talvena tuolle sarjalle ja vakuutteli, että kannattaa katsoa. Katsoin, naureskelin ja otin jokaisen jakson talteen.
Anne ja Ellu saattavat tuntua liioitelluilta hahmoilta, mutta olen minä heidänlaisiaan nähnyt opettajainhuoneissa vuosien varrella. Siis oikein hyvin kouluttautuneita, nättejä naisia, joissa on pisara tai useampikin juuri tuollaista alkoholinkäyttöä, suuria luuloja, mieskäsityksiä ja kykyä vääntää "ei kiitos" muotoon "ei muka halunnu". Ainoa asia, joka ei oikeassa elämässä voisi olla totta, on se, että opettaja ei koskaan käy opettajainhuoneessa vaan istuu kaikki välitunnit ja osan tunneistaankin terveydenhoitajan luona (Aki ei siis ole tehtäviensä tasalla).
Kumman kaa tuntuu olevan sarja, jonka juju joko ymmärretään tai ei ymmärretä ollenkaan. Ehkä on pitänyt nähdä tuon kaltaista menoa omin silmin edes sivustalta ja lisäksi vielä tajuta sen huvittava puoli, jossa on myös surulliset ja kiusalliset elementtinsä.
Hyppisin ja hihkuisin riemusta, jos saataisiin nähdä Kumman kaa -jatkokausi: Anne ja Ellu odottavat viisikymppisiään Ruoholahdessa.
Huumorintajuinen ihminen. Semmoista ajattelen.
Että hän uskaltaa rehellisesti pitää siitä mistä pitää pelkäämättä ääliöiden naureskelua.