Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaan skaba ketä on saanut eniten pakkeja senssikuvuoissa

Vierailija
27.02.2016 |

Deittisivuston kautta ehkä 40 lähestymistä, nollatulos. Livenä koko elämäni aikana ehkä 50 turhaa lähestymisyritystä. Saldo siis himpan verran alle sata. Voitte arvata sukupuoleni. Kuka on ensimmäinen nainen, joka lyö tulokseni?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö 2010-luvulla käytetään sanaa senssi?

Vierailija
2/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin käyttää vastedes vaihtoehtoista sanaa, jos kerrot minulle, mikä niistä on suosikkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi tuo "ketä" miljoona kertaa enemmän :D

Vierailija
4/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä???????

Vierailija
5/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttämään sanaa kuka, niin sitten voidaan jutella lisää.

Vierailija
6/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan tämän niin, että taas yhdet pakit lisää. Olen pahoillani, että lause jäi sinulta tällä kertaa ymmärtämättä. Voithan huomenna kysyä töissä vaikka esimieheltäsi, mistä oli kyse.

Vierailija
7/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä???????

ketä (ken- ja kuka-sanan yks. partitiivi) Ketä etsit? Joko tiedät, ketä äänestät presidentinvaaleissa? Ketä tuli [pitää olla: kuka tuli t. keitä tuli]?

Vierailija
8/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin laskemisen ajat sitten, mutta eiköhän luku ole jossain siellä 200:n ja 300:n välissä

Vierailija
9/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuka

Vierailija
10/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K U K A

Vierailija
11/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka/ketä-eroa tekevät vain palstan snobit pingottajat, jotka muistelevat lukion kielioppisääntöjä tajuuamatta, että väärin meni jo silloin. :D

Vierailija
12/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä???????

ketä (ken- ja kuka-sanan yks. partitiivi) Ketä etsit? Joko tiedät, ketä äänestät presidentinvaaleissa? Ketä tuli [pitää olla: kuka tuli t. keitä tuli]?

Tämä on siis Kielitoimiston sanakirjan kanta asiaan. Alapeukutuksenne oli siis perusteetonta ja aika noloa.

Vierailija
13/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä v*tusta tää "ketä" on pullahtanut teinien kielenkäyttöön???

On siis aivan superärsyttävä, kun ei siinä ole mitään logiikkaa.

Ei mulla mitään slangisanoja vastaan ole, jos ne ovat edes jossain määrin loogisia, mutta kun tuo ei ole.

Enkä ole itse asiassa edes täysin saletti siitäkään, että onko kyseessä edes tahallinen väärinkirjoitus, vai ihan yksinkertaisesti osaamattomuudesta syntynyt slangisana.

Vierailija
14/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla mitään slangisanoja vastaan ole, jos ne ovat edes jossain määrin loogisia, mutta kun tuo ei ole.

Enkä ole itse asiassa edes täysin saletti siitäkään, että onko kyseessä edes tahallinen väärinkirjoitus, vai ihan yksinkertaisesti osaamattomuudesta syntynyt slangisana.

Et vain osaa. Lue viestisi ylläoleva määritelmä. Se on Kielitoimiston käyttämä, täysin oikeaa suomen kieltä. Jos suomi on sinulle ongelma, vvoit opetella vaikka ruotsia.

Vierailija
15/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee naisten asenteen: heti alusta lähtien vittuilua. Ei mitään itse asiaan. -ap

Vierailija
16/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan tämän niin, että taas yhdet pakit lisää. Olen pahoillani, että lause jäi sinulta tällä kertaa ymmärtämättä. Voithan huomenna kysyä töissä vaikka esimieheltäsi, mistä oli kyse.

Kyllä, ihan puhtaat pakit sait. Todellakin päättyy "senssit" lyhyeen, jos senssipartneri ensimmäiseksi kysyy, että ketäs sinä olet?

Ihan vaan tiedoksesi, että huomenna on sunnuntai ja se on valtaosalla työntekijöistä vapaapäivä, niin myös minulla. Ketä nyt vapaapäivänään töihin menisi. 

Vierailija
17/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihan puhtaat pakit sait. Todellakin päättyy "senssit" lyhyeen, jos senssipartneri ensimmäiseksi kysyy, että ketäs sinä olet?

Ihan vaan tiedoksesi, että huomenna on sunnuntai ja se on valtaosalla työntekijöistä vapaapäivä, niin myös minulla. Ketä nyt vapaapäivänään töihin menisi. 

Niin kuin viime sivulta sait lukea, "ketä" on ongelma vain sinun muiden ongelmiesi joukossa. Kielipoliisi, joka ei osaa suomea, antaa aina yhtä hyvät naurut. :D

Vierailija
18/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä näkee naisten asenteen: heti alusta lähtien vittuilua. Ei mitään itse asiaan. -ap

No mistä sä sen tiiät, onko noi kirjottanu naiset vai miehet? :D

Vierailija
19/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa. Lue viestisi ylläoleva määritelmä. Se on Kielitoimiston käyttämä, täysin oikeaa suomen kieltä. Jos suomi on sinulle ongelma, vvoit opetella vaikka ruotsia.

Niin siis mitä kohtaa sinä et siitä ihan selkeästä määritelmästä ymmärtänyt? Lainasit siis kielitoimiston määritelmää perustellaksesi väärän sanamuodon, vaikka kielitoimisto ihan selkeästi kertoi, miten ketä sanaa kuuluu käyttää :D

Ootte te teinit hauskoja :)

Vierailija
20/23 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta kielipoliisi ei osannut nyt suomea. Lue määritelmä edelliseltä sivulta. Sulla taitaa olla pinna tosi kireellä. Ota bluntti ja paa palamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän