Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meikata mustan kanssa?

Vierailija
27.02.2016 |

Olen väritykseltäni vehnäjauhonvalkoinen ja mustaan puettuna näytön sairaalta. Meikkaaminen yleensä vain korostaa tätä, kun se kalpeus alkaa oikein hehkua aavemaisena. Nyt on kuitenkin taas tilaisuus, jossa on pukeuduttava mustaan. Miten tämän järjestäisi näyttämättä aaveelta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse valkoinen suomalinen heteromies, niin ei tarvi miettiä tämmösiä.

Vierailija
2/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, gootit olis kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaa huuliin ja otat mustan meisselin suuhun. Saat voidetta kasvoille tuotapikaa.

Vierailija
4/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko käyttää värikästä huivia kaulalla pehmentämässä? Vähintään laita kulmat ja luomiväri sulle sopivista sävyistä tummimmilla.

Vierailija
5/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tässä tarkoitettiin vaatteita, mikä käsittääkseni on viestistä aika selvä.

Värit on valitettavasti kielletty myös huiveissa yms. Ja joo, olen juuri sen värinen kuin miksi gootit kalkitsevat ihonsa, mutta valitettavasti se ei ole mun päällä kovin tyylikästä. Eikä mun hiukset istu siihen yhtään.

Vierailija
6/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkopuuteria kasvoille, niin tuo vähän lämpöä.

Vierailija
7/7 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ainakin, että hiustenväri on sinulle sopiva. Jos hiukset ja kasvot riitelevät jo valmiiksi keskenään, näyttää olemus kovassa värissä, kuten mustassa, likaiselle ja nuhjaantuneelle. Onko juurikasvu liian pitkä? Onko vaalennettu hius keltainen? Ei kai sinulla ole haalistunut punertava väri, jonka rinnalla oma hius näyttää harmaalle? Nuo olisivat pahimpia virheitä.

Pääasia on tietenkin hankkia hyvät tuotteet, jotta iho on kosteutettu, kuulas ja tasaisen värinen. Älä unohda itsellesi sopivaa poskipunaa. Pidä värit neutraaleina sekä poskilla että silmissä. Kokeile vaikka tämän tyyppistä silmämeikkiä (voi olla vähemmänkin hohtava): http://1.bp.blogspot.com/-7Aos4DLhA64/T-lQF46te2I/AAAAAAAAGBE/I3kSRGczM…

Viimeiseksi: unohda se kirkkaan punainen huulipuna. Se sopii mustan kanssa vain täydelliselle iholle ja saa vähemmänkin kalpean näyttämään haamulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän