Kysy mitä vain henkilöltä, joka inhoaa lapsia
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miten tulet toimeen esim. teinien ja vanhusten kanssa?
Oikein mainiosti. Teinit ovat joskus suorastaan raikastavaa seuraa ja vanhusten kanssa saa aikaiseksi mielenkiintoisia keskusteluja. Viihdyn vanhusten parissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt pitkään, vaikuttaako lapsen ikä inhon määrään. Esim. vihaatko 6- ja 12-vuotiasta samalla tavalla?
Vaikuttaa. En pidä vauvoista yhtään, mutta suurinta ärsytystä aiheuttavat lapset, jotka eivät tajua mistään mitään eivätkä osaa käyttäytyä esim. bussissa, junassa tai kaupassa. Toki tällaisten lasten vanhemmatkin ärsyttävät. Mutta esimerkiksi teinejä en inhoa ollenkaan, sen ikäiset kun eivät enää lässytä suureen ääneen tai makaa kaupan lattialla kirkumassa.
Ap
Oletko koskaan tavannut teinejä? Millä planeetalla elät?
Sun mielestä siis 15-vuotiaat useinkin kiljuvat, polkevat jalkaa kaupan karkkihyllyn edessä, kierivät lattialla, itkevät ja karjuvat suureen ääneen ja juoksevat päälle? Millä suljetulla osastolla elät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tolleen yleisesti ottaen tyytyväinen elämääsi?
Olenhan minä. Minulla on mies ja mukava koti, suunnitelmissa on hankkia koira.
Ap
Minkä ikäinen olet?
Mitä teet, kun se mies alkaa haluta lapsia? Yleisesti, viimeistään 40 v. ne haluavat.
Olen 31-vuotias, mies vuoden vanhempi. Lapsiasiasta ollaan keskusteltu ja kumpikaan ei niitä halua, asia on molemmille ok.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisetko inhoasi äänekkäästi julkisilla pakoilla? Minkälaista palautetta olet saanut?
En ilmaise koskaan. Jos esim. työssäni tulee vastaan vanhempia lapsineen, olen neutraalisti. Jos julkisilla paikoilla joku lapsi riehuu, pidän naamani kiinni vaikka raivostuttaisikin. En koe tarpeelliseksi ryhtyä avautumaan ärsytyksestäni. Toki varmaan "isommat" lapset (8-10v) tajuavat, että en tykkää, vaikka en sitä ilmaisisikaan.
Ap
Minkä ihmeen vuoksi roikut vauvapalstalla?
Onko sinulle siis oma lapsivastenmielisyytesi jonkinlainen ongelma, kun sitä täytyy täällä tuoda esiin?
Mulla ei ole kysyttävää, ymmärrän täysin koska en voi sietää lapsia itsekään. Kutsun lapsia kondomimainoksiksi: se hyöty niistä toki on, että varmasti lasten läsnäolo kaupoissa lisää kondomimyyntiä ja siten lapsista on välillistä kansanterveydellistä hyötyä.
Tässä hyvä video ap:n viikonloppua hauskuuttamaan:
😃😃😃
ja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt pitkään, vaikuttaako lapsen ikä inhon määrään. Esim. vihaatko 6- ja 12-vuotiasta samalla tavalla?
Vaikuttaa. En pidä vauvoista yhtään, mutta suurinta ärsytystä aiheuttavat lapset, jotka eivät tajua mistään mitään eivätkä osaa käyttäytyä esim. bussissa, junassa tai kaupassa. Toki tällaisten lasten vanhemmatkin ärsyttävät. Mutta esimerkiksi teinejä en inhoa ollenkaan, sen ikäiset kun eivät enää lässytä suureen ääneen tai makaa kaupan lattialla kirkumassa.
Ap
Oletko koskaan tavannut teinejä? Millä planeetalla elät?
Sun mielestä siis 15-vuotiaat useinkin kiljuvat, polkevat jalkaa kaupan karkkihyllyn edessä, kierivät lattialla, itkevät ja karjuvat suureen ääneen ja juoksevat päälle? Millä suljetulla osastolla elät?
Ap
Ja sun mielestä kaikki alle teini-ikäiset käyttäytyvät näin aina? Ehkä siellä sun planeetallasi.
Aika vahvasti sanottu että inhoaa lapsia.
Mä vihaan kiinteistövälittäjiä. Säälittävä ammattikunta. Kouluttamattomia juntteja. Nukkuvatkin varmaan siniset muovipussit jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle siis oma lapsivastenmielisyytesi jonkinlainen ongelma, kun sitä täytyy täällä tuoda esiin?
Surffailen täällä siksi, koska aikuisille ei oikein ole tarjolla kunnon keskustelupalstoja muualla ja tämä on hyvää viihdettä. Ja kyllähän täällä keskustellaan paljon muustakin kuin lapsista.
Ongelmaan en ota kantaa, mutta en ymmärrä, miksi jotkut ihmiset tuntuvat loukkaantuvat verisesti, kun en pidä lapsista. Ei kaikkien ole pakko kaikesta/kaikista tykätä. En tietenkään osoita lapsille ärtymystäni tai hauku lapsia, mutta en käsitä, miksein saisi tuntea niin kuin tunnen. Varmasti sinäkin tiedät ärsyttäviä ihmisiä, mutta et silti halua hieroa kiukkuasi heidän naamalleen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surffailen täällä siksi, koska aikuisille ei oikein ole tarjolla kunnon keskustelupalstoja muualla ja tämä on hyvää viihdettä. Ja kyllähän täällä keskustellaan paljon muustakin kuin lapsista.
Ongelmaan en ota kantaa, mutta en ymmärrä, miksi jotkut ihmiset tuntuvat loukkaantuvat verisesti, kun en pidä lapsista. Ei kaikkien ole pakko kaikesta/kaikista tykätä. En tietenkään osoita lapsille ärtymystäni tai hauku lapsia, mutta en käsitä, miksein saisi tuntea niin kuin tunnen. Varmasti sinäkin tiedät ärsyttäviä ihmisiä, mutta et silti halua hieroa kiukkuasi heidän naamalleen?
Ap
Apaceforum.net
Vierailija kirjoitti:
Miksi SINÄ kirjoittelet vauvalla bloggaajista, julkkiksista, miehestäsi, koirastasi, häpykarvoistasi, jauhen lihan pesemisestä..?
Minkä takia mulle tulee aina pissahätä, kun pitää lähteä jonnekin? Miksi tuntuu, että on koko ajan nälkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Inhoat siis kurittomia lapsia. Kaikki lapset eivät kuitenkaan ole kurittomia edes nykyään vaikka lasten kurittaminen on laajasti paheksuttua ja osin kiellettyä.
No minkälainen sä itse olet? Koetko olevasi täydellinen? Kiusattiinko sinua lapsena? Käytkö töissä? Käytkö missään muualla kuin kaupassa katsomassa itkeviä lapsia? Oletko köyhä sinkku, jonka on pakko matkustaa junalla ja julkisilla? Haluaisitko miehen?
Minkä ikäinen olet?
Mitä teet, kun se mies alkaa haluta lapsia? Yleisesti, viimeistään 40 v. ne haluavat.