Oli taas Prismassa näkyä tarjolla.
Kun joku 25v av-mamma osti monta levyä suklaata.Pituus 160cm ja paino varmaan 100kg.Ukko vaan katselee tyynenä vierestä.Oksettavaa touhua sanon minä!
Kommentit (20)
Ja sinun asiasi on kritisoida heidän ostoksiaan, koska...?
Uusi hullu, prisma-hullu löytynyt palstalle?
Ja sen on pakko syödä ne itse, kaikki?
Mäkin ostin eilen, tyttären synttärileipomuksiin, kolme levyä maitosuklaata ja kaks valkosta! Lisäks sipsejä jättipussin ja ainakin 3isoa pussia karkkia.
Mut oonkin kyllä jo 40+ ja painan 80kg.
Eikä mies ollu mukana kaupassa.
Vanha juttu jo tää ostosten kyttääminen, keksi jotain uutta! Hyvä kuitenkin, että edes jonkun ukko nykypäivänä katselee vaimoaan tyytyväisenä vierestä :)
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee kuolemaan nuorena ja ennen sitä tietysti maksamme monia hoitoja.Lapset jäävät ilman äitiä nuorena.
Jos se on niiden keskinäinen feeder-juttu. Ja ukolla oli hyvää vauhtia kehittymässä teltta siinä kuutoskassalla
Vierailija kirjoitti:
Ja sen on pakko syödä ne itse, kaikki?
+40kg ylipainoa ei varmaan kerry ihan itsestään?
Mies tykkää kun on leveä pylly :)
Mä oon 170/72 ja niin pahassa suklaakoukussa että menee usean levyn edestä viikossa.
Mieheni katsoo myös välillä vieressä kun olen ottamassa jotain hyllystä ellei itse oo etsimässä jotain tuotetta.
Mihin se mies pitäis siksi aikaa laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tulee kuolemaan nuorena ja ennen sitä tietysti maksamme monia hoitoja.Lapset jäävät ilman äitiä nuorena.
Miksi laistit velvollisuutesi kouluttaa häntä paikan päällä? Napannut korvasta ja vienyt hevi-osastolle napakan saarnan kera? Täällä avautuminen ei enää mitään auta, senkin saamaton vätys.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 170/72 ja niin pahassa suklaakoukussa että menee usean levyn edestä viikossa.
Mieheni katsoo myös välillä vieressä kun olen ottamassa jotain hyllystä ellei itse oo etsimässä jotain tuotetta.
Mihin se mies pitäis siksi aikaa laittaa?
Itse miehenä olisin tuossa tilanteessa muuttanut jo toiseen osoitteeseen.
Pitäisköhän Prismalle tiedottaa heidän käytävillään vaanivasta kyttääjästä joka raportoi muiden ostoksia netissä. Kirjoitatko ap näitä ihan paikan päällä mobiilissa vai maltatko kotiin asti? Parkkipaikalla vasta fiksit?
Miksi ihmeessä sä meet viikonloppusin sinne Prismaan, jos se on niin helvetin kamala paikka?
Mä en oo läski, mutta päästäni tasapainoinen, riittääkö se?
Ap on sorja kuin hentoinen pajunvarsi. Naapurikärryn pitsan näkeminenkin riittää humauttamaan kanveesiin. Sieltä toettuaan on ensimmäiseksi etsittävä vihersmoothie voimien palauttamiseen, toiseksi kännykkä muiden varoittamiseen. Kotona ap sujauttaa kahviin aina vain steviaa ja iskee lapsille ksylitolit kurkkuun joka ikisen aterian, välipalan tai vihersmoothien jälkeen. Ap elää muuten terveellisesti, mut noista stressitasoista olisin melkoisen huolissaan?
Voi ap, miten sä selviät nyt? :(
Kriisiryhmä kokoon ja käsitellään yhdessä ettei ap saa traumoja.
Voi pientä, yritä muru nyt jaksaa kaikesta huolimatta, lupaathan?
Ai kamala! Ihan tosi? :(