Pystyykö 40+v miehesi panemaan useammin kuin kerran päivässä?
Halusin eilen pikapanon takaapäin kun tulin töistä. Illalla mies sanoi että päivän kuksimiset olivat sitten siinä, olin vihjannut että haluaisin taas illalla. Vastasin etten mä nyt vanhaa miestä halua liikaa rasittaa. (Jospa tänään taas?)
Kommentit (16)
Ei pysty, ne panee vaan joka kolmas vuosi. Jos silloinkaan.
Olen 40v mies ja panen niin useasti päivässä, kun saa:) Esim.5 min päästä edellisestä niin taas lähtee:)
Ei pysty olemaan panematta! :D Pitää olla varovainen ettei hipaise väärin jos ei itse jaksa enää...
Olen 45 mies ja pystyisin panemaan useamman kerran päivässä, jos saisin, mutta kun en saa, niin harrastan säännöllisesti itsetyydystä mutta siitä huolimatta voin harrastaa päivittäin seksiä ja taitaa olla yhden käden sormissa ne kerrat kun olen kieltäytynyt seksistä.
Jos saisin säännöllisesti seksiä niin että voisin jättää itsetyydytyksen pois, niin voisin ihan helposti harrastaa seksiä useita kertoja päivässä.
Voisikohan se vaikuttaa tähän että mies tietää minun haluavan ihan koska tahansa seksiä? Nyt kun muistelen niin on se joskus lähes tämän ikäisenä halunnut pari kertaa vuorokauden aikana mutta yleensä ei. Nuorena halusi vaikka 5 kertaa... Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v mies ja panen niin useasti päivässä, kun saa:) Esim.5 min päästä edellisestä niin taas lähtee:)
Mun mieskö siellä? Nyt kyllä vähensit 7 vuotta iästäsi 😉
Ei voi mitään, mutta ei mun paikat kestä sitä määrää minkä sinä haluaisit. Nykyään vähän paremmin kun on synnytyksissä löystynyt, mutta silti tiukkaa tekee 😁
Pystyn, mutta en saman naisen kanssa.
Kokemukseni mukaan ei pysty. Miehiltä itseltään lienee turha kysyä, kun vastaukset on just tuota pullistelua.
Nytkin seisoo... illalla naitiin ja olen vetänyt tänä aamuna jo kahdesti käteen.
t.mies+40v
Hurjalta kuulostaa. Mun mies ei pystynyt tuollaiseen "edes" 20- tai 25-vuotiaana. Ennätys on kahtena peräkkäisenä päivänä.
Olen 44 ja pystyn useaan kertaan päivässä. Välillä pitää huilata. Muutaman kerran on sanonut ettei jaksa enää. Krapula panetus yhdistettynä luonnon yrttiin tekee aivan järkyttävät halut. Kuvittele 4-5 kertaa sessio minuuteista puoleen tuntiin ja ylikin. Puutteessa ei naisen tarvi kanssani olla, saa joka päivä jos haluaa.
Kyllä mun mies pystyi jopa kuuteen päivässä. 3-4 oli ihan normi. Tosin tutustuimme vasta kun hän oli jo täyttänyt 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Hurjalta kuulostaa. Mun mies ei pystynyt tuollaiseen "edes" 20- tai 25-vuotiaana. Ennätys on kahtena peräkkäisenä päivänä.
Aika vähän mutta niitä on tuollaisiakin. Yhden kaverin muija vänkäsi jo kun olivat yhdessä. Pantiin vasta kun erosivat. Oli ihan onnessaan kun halusin pari-kolme kertaa illassa. Paljasti että edellinen ehkä kerran viikossa jos houkutteli. Harvinaista että nuori parikymppinen mies ei innostu seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Parin tunnin välein. Mies 52v.
Päivästä toiseen? Yöllä saa nukkua muutaman tunnin.
Enpä taida uskoa.
Kyll pystyy.Annat vaa hiukan huilata.Illalla muutama kalja ni alkaa kestoo tulee.Yllätät viäl illalla miehen jollain kivoilla seksiasuilla.Omistatko dildoa?Itse olen 44.Hyvin jaksaa .vaimoo ei vaa jaksa/halua niin usein.