Monelta heräsit tänää?
Kommentit (16)
Seitsemältä. Eka loma aamu, kukaan ei herättänyt. Minä herätin äsken teinin, kun ollaan lähdössä.
Liian aikaisin, noin puoli kasilta. Olisi savuja niin ei vituttaisi herätä näin aikaisin.
Heräsin viideltä, mutta meninkin nukkumaan jo puoli kymmeneltä.
Noin puol 8 .Kauheaan panetukseen.Tosi kiva kun heräät ni on täys seisokki päällä!
joskus puoli 7. olen aamuvirkku eikä mua yleensä koskaan ketuta herätessä. mä en taas puolestani osaa edes nukkua pitkän. mulle klo 8 on jo aika harvinainen.
Ite heräsin vähän ennen puol kasia ja kävin nukkumaan puoleyön aikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Liian aikaisin, noin puoli kasilta. Olisi savuja niin ei vituttaisi herätä näin aikaisin.
Viideltä, ja SAMA. Just koitan säätää jostain, mut perkele ku kaikki nukkuu tähän aikaan aamusta!
Viideltä kuten viimeaikoina muutenkin töiden vuoksi. Käytin koirat ulkona ja menin vielä uudestaan nukkumaan. Kuudelta nousin sitten ylös.
Neljältä, ehdin nukkua kaksi tunnin pätkää. Ei naurata yhtään, kohta pitää lähteä miehen sukulaisen synttäreille. Prkl sanoisinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viideltä, ja SAMA. Just koitan säätää jostain, mut perkele ku kaikki nukkuu tähän aikaan aamusta!
Menin nukkumaan joskus yhden jälkeen. En katsonut kelloa tiedän kun maksullisilta kanavilta alkaa luonto-ohjelmat yhdeltä yöllä. Vituttaa herätä näin aikaisin kun saisi nukkua. Turha yrittää säätää kun täällä on hassu muutenkin kiven alla.
8.40 kuten aika yleisesti 😊 ihana aurinkoinen aamu 😊
Puoli ysiltä. Puoliltaöin tuli mentyä koisimaan.
Kahdeksalta. Mutta taapero valvotti yöllä yli tunnin...
Noin klo 6.