Oletteko saaneet koskaan kenkää työpaikastanne?
Kun tässä itselläni ei ole ollut töitä, niin näyttääkö homma samanlaiselta kuin aku ankassa, eli joku tulee todellakin ja potkaisee kengällä ahteriin, ja lentää useita metrejä ulos.
Kommentit (8)
En ole saanut kenkää, kerran on käytännössä savustettu ulos.
En ole koskaan saanut kenkää vaan aina olen itse lähtenyt tai määräaikainen työsopimus on loppunut ilman jatkoa. Joka välissä olen ollut jokusen kuukauden työttömänä ja käynyt pari ammattitutkintoakin työttömyyskorvauksilla. Takana 5 työpaikkaa, tällä hetkellä taas vakituisessa.
Olen joskus nuorena. Kertoivat että nyt kävi näin, tässä on työtodistuksesi, päivätään työsuhde päätttymään tähän päivään että voi hakea suoraan työttömyyskorvausta tai uutta työpaikkaa muualta, ja maksetaan koko eroajan palkka seuraavan palkanmaksun yhteydessä.
Mulle on lähtö lähellä
Yt:t pyörii ja kenkää tulee joka kolmannelle.
Jep. Omistaja tuli 5min sen jälkeen kun olin kysynyt omistajan vaimolta yli- ja pyhäkorvauksista sanomaan että nyt sopii kävellä portista ulos ja vähän vikkelään... Oli eka kesätyöpaikkani. Äiti lähetti työsuojeluviranomaiset sinne vierailulle seuraavalla viikolla. Maksoivat mulle takautuvasti ylityöt 2 kesältä ja muulle porukallekin siitä eteenpäin kunnes päätyivät konkurssiin.
Jep. Vuosia sitten tuli fudut. Olen ollut sittemmin työttömänä. Meni kyllä sekin lafka konkurssiin muutaman vuoden päästä.
Naispomo potkaisee palleille että hyppäät itse.