Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet koskaan kenkää työpaikastanne?

Vierailija
26.02.2016 |

Kun tässä itselläni ei ole ollut töitä, niin näyttääkö homma samanlaiselta kuin aku ankassa, eli joku tulee todellakin ja potkaisee kengällä ahteriin, ja lentää useita metrejä ulos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispomo potkaisee palleille että hyppäät itse.

Vierailija
2/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kenkää, kerran on käytännössä savustettu ulos.

Vierailija
4/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut kenkää vaan aina olen itse lähtenyt tai määräaikainen työsopimus on loppunut ilman jatkoa. Joka välissä olen ollut jokusen kuukauden työttömänä ja käynyt pari ammattitutkintoakin työttömyyskorvauksilla. Takana 5 työpaikkaa, tällä hetkellä taas vakituisessa.

Vierailija
5/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nuorena. Kertoivat että nyt kävi näin, tässä on työtodistuksesi, päivätään työsuhde päätttymään tähän päivään että voi hakea suoraan työttömyyskorvausta tai uutta työpaikkaa muualta, ja maksetaan koko eroajan palkka seuraavan palkanmaksun yhteydessä.

Vierailija
6/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on lähtö lähellä

Yt:t pyörii ja kenkää tulee joka kolmannelle.

Vierailija
7/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Omistaja tuli 5min sen jälkeen kun olin kysynyt omistajan vaimolta yli- ja pyhäkorvauksista sanomaan että nyt sopii kävellä portista ulos ja vähän vikkelään... Oli eka kesätyöpaikkani. Äiti lähetti työsuojeluviranomaiset sinne vierailulle seuraavalla viikolla. Maksoivat mulle takautuvasti ylityöt 2 kesältä ja muulle porukallekin siitä eteenpäin kunnes päätyivät konkurssiin.

Vierailija
8/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vuosia sitten tuli fudut. Olen ollut sittemmin työttömänä. Meni kyllä sekin lafka konkurssiin muutaman vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä