Minä ehdin vielä nauttia Suomen hyvinvointiyhteiskunnan rippeistä, säälin tulevia sukupolvia
Kohtalon oikusta en saanut lapsia, mutta toisten tulevat pienokaiset saavat todella raippaa.
Kaikki yhdessä rakennettu hyvä myydään muutaman koijariporukan ansioista pikkurahoista ulkomaille. Sain nauttia sosiaali- ja terveyspalveluista, jotka romutetaan. En hätkähtäisi jos IMF tulisi kertomaan, että kaikki myyntiin. Sain nauttia koulutuksesta, yliopistosta ja yliopistohengestä. Olin oikeasti isänmaallinen ja ylpeä tästä maasta.
Viimeiset vuodet haluaisin asua korvessa pelkkä kissa seurana ilman televisiota ja nettiä ja ilman lehtiä.
Olisin iloinen, jos en enää koskaan näkisi yhtään politiikkoa lehtien lööpeissä valehtelemassa pokerinaamalla, mutta kai juuri se virnistys myy. Eli minun lapsettomuuden sureminen olikin onni onnettomuudessa.
Lohduttaisiko sinua yhtään tieto, että täsmälleen samaa vollotusta päästeltiin Suomessa 25, 50, 75, 100 jne. vuotta sitten? Aina on ihmisiä, jotka näkevät ja haluvat nähdä tulevaisuuden synkkänä.