Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen hittibiisi jonka muistat lapsuudestasi?

Vierailija
26.02.2016 |

Mulla Hectorin Lumi teki enkelin eteiseen.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin takana on nainen (kaiken takana on nainen, Matti ja Teppo) Kuulin väärin lapsena. :-)

Vierailija
62/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Hard Day's Night - Beatles, 1964.

Sisko oli iha sekasin Beatleseista, ei voinut olla kuulematta niiden kaikkia biisejä satoja kertoja. Soitti singlet puhki ja osti kaikki LP:t. Olin vasta neljän mutta tuon muistan ekan joka jäi mieleen, Help! sen jälkeen. Vieläkin on vintillä pahvilaatikossa sen aikaisia julisteita ja lehtiä tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko Bye Bye Baby hitti mutta se tuli ensin mieleen :D Vuodelta 1994 ilmeisesti. Kaveri lauloi sitä ja se oli myös jollain lasten kasetilla joka minulla oli.

Ja sitten Macarena kun aloitin koulun.

Vierailija
64/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiotalo ja Sinä ja minä ovat ekat, jotka kunnolla muistan. Olin tullut koulusta, kun keittiön radiosta soi Sinä ja minä, ja mietin, että tässäpäs on kiva biisi. Sittemmin Tykkäsin kovasti Dingosta, mutta nuo mainitsemani biisit olen aina hypännyt levyllä yli.

Vierailija
65/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Helenan Puhelinlangat laulaa ja sitten Hannen "hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun...".

Hannen kappale on vuodelta 1977 ja Katri-Helenan 1964. Sinulla oli aika lailla pitkä tuo hittibiisin aikakausi.

Vierailija
66/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Esko Rekkamies

Vierailija
67/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Paalosmaan juontamassa Lista -ohjelmassa (radiossa) oli Aikamiesten esittämä Iltatuulen viesti viikkokaupalla suosituin joskus 60 -luvun lopullaIltatuulen viesti https://g.co/kgs/a8Uax

Vierailija
68/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipuri Hiiva, hän asuu Kumputiellä....

Vierailija
69/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J Karjalaisen Doris

Vierailija
70/71 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä soitettiin kotona jatkuvasti Eppuja ja Popedaa. Kersantti Karoliina on ensimmäinen hittibiisi, jonka itse muistan. 

T. Mansemukula

Vierailija
71/71 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio - Ukkosta ja ullakolla ja nyt muistui mieleen myös Katri Helenan Miljoona ruusua. Yksi suosikkini oli Anna  Eriksson - Juliet ja Joonatan. TikTak  Heilutaan ja Tuuleksi Taivaanrantaan. En tiedä olivatko nämä mitään suuria hittejä, mutta jääneet kotimaisista mieleen.