Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä av-mammojen julkkisihannointi on? Vai onko täällä vain maalaisia, joilla suurin vastaantullut julkkis on

Vierailija
17.02.2006 |

paikallisen ping-pong-seuran kapteeni? Mitä VÄLIÄ on, kuinka monta julkkista tuntee tai on nähnyt tai vaikka kännissä kiksauttanut? Ja toinen juttu: ei me niistä oikeasti teille edes kerrota. Tietenkään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paikallisen ping-pong-seuran kapteeni? Mitä VÄLIÄ on, kuinka monta julkkista tuntee tai on nähnyt tai vaikka kännissä kiksauttanut? Ja toinen juttu: ei me niistä oikeasti teille edes kerrota. Tietenkään.

Vierailija
2/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kysymys ihannoinnista ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henk.koht mua naurattaa joidenkin käsitys " julkkiksesta" . Noissa gallupeissa (vai mitä lie), joita olen ihan kuriositeettina joskus selannut, mainitaan rivitolkulla nimiä, joita varmaan 98% ei edes tunnista. Porin Pyrinnön pesiskunkku, Keravan hiihtoseuran seniorimestari....Mutta saahan niistä hyvät naurut.

Komppaan myös sitä, että melko turhiakin noi kyselyt on. Me, jotka oikeasti ko. henkilöitä tunnemme, tai ko. henkilöt itse, EIVÄT tänne teidän typeriin kyselyihinne vastaa. Get a life.

Vierailija
4/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinnyin vuosia tv:ssä enkä ymmärrä, mikä glooria siinä muka on. Duunia kuin duunia.

Rassasi se, miten mahdottomaksi ihmiset muuttuivat, jos hokasivat jostakin, että olen ns. tv.stä tuttu. Kadulla onneksi monet eivät tunnistaneet, sillä esiintymismeikki on aika vahva, eikä arkiminä näytä kovinkaan samalta.

Mutta noiden seiskojen ym. julkkisjuorut oksettavat todella! Ihmisille ei anneta mahdollisuutta elää tavallista elämää laisinkaan. Ja nyt siis en puhu joistakin fingerrooseista, jotka haluavat tyrkyttää elämänsä ip-lehdille. Suurin osa " julkuista" on kuitenkin julkkiksia työnsä sivutuotteena, eikä se ole heille päätavoite

Vierailija
5/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niiltä, jotka ei oikeasti tunne sitä tapaamaansa.

Vierailija
7/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin vastaan huumorilla näihin julkkisgallupeihin tyyliin tapasin perähikiän ping-pong-mertarin koska se nyt on lähinnä julkkista, jonka olisin tavannut. Enkä kuvittele julkkisten olevan mitään muuta kuin tavallisia ihmisiä, enkä ihannoi.

Vierailija
8/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole omassa elämässä tai läheisten elämässä tarpeeksi haastetta ja mielenkiintoa?

Vierailija
9/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin inhimillistä. Sillähän kaikki viikkolehdetkin pysyvät hengissä.

Vierailija
10/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK, onko hän kännissä sekoillut tai eronnut vaimostaan.

Minusta on merkki elämänkokemuksen vähyydestä se, että tuollaisia jaksaa joku taivastella. Ihmisiähän me kaikki olemme, myös ne ns. julkkikset ja suotakoon se heille.

Itse en lue ikinä juorulehtiä, eikä kukaan ystäväpiiriinikään kuuluvista. Onkohan sellainen harrastus kenties yleisempää kouluttamattomien piirissä, en tiedä.

Vierailija:

Perin inhimillistä. Sillähän kaikki viikkolehdetkin pysyvät hengissä.

Vierailija
11/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en voi väittää etteikö kukaan julkkis ikinä kiinnosta, kyllä minä olen kiinnostunut ihmisistä, myös joistain julkkiksista (mutta en heidän kännisekoiluistaan). '

Jos olen yleensäkin kiinnostunut ihmisistä, miksen siis myös joistain julkisuudessa olevista ihmisistä?

Vierailija
12/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenet tunnet etc. Koska siis olen lujasti sitä mieltä että tuskin muutkaan julkkisten tutut täällä kuitenkaan kertovat tietojaan, joten kysely tuntuu vaan niin äärimmäisen NOLOLTAkin.

ap

Vierailija
13/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkikset tai niiden OIKEASTI läheiset ystävät ette vaan pysty pitämään suuta siitä kiinni vaan jatkuvasti tuotte sen esille juuri tälläisillä avauksilla.

Vierailija
14/15 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti nämä ei-kenenkään-lukemat lehdet ovat kaikkein myydyimpiä...

Vierailija
15/15 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minusta kaupunkilaiset pikkurouvat ovat änkeemässä itseään piireihin ;-)