Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pelkään aiheuttavani sydänsuruja toisille
26.02.2016 |
Tajusin juuri että sekin on yksi este minulle koittaa tehdä tuttavuutta miehiin, enkä tarkoita, että koittaisin niitä kellekään aiheuttaa tai että olisin mielestäni erikoisen itsekäs, mutta kun aivan tavallisetkin käänteet suhteen etsinnässä voivat tuottaa sydämen särkymistä toisille, niin en jotenkin kestä ajatusta, että ne sitten kellään johtuisivat minusta :( Huonompi homma.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pelkään myös muulla tavalla satuttavani toisia, esim. nolaamalla siis niin, että jokin asia on toiselle nolo, enkä tiedosta sitä ja teen norsu posliinikaupassa -efektin. Oli eräs mies, johon olin tolkuttoman ihastunut ja joka kärsi jonkinasteisista sosiaalisesta fobiasta ja häpeän tunteista tms.
En sitten pystynyt tekemään tuttavuutta, koska tajusin hänen rajoitteensa, mutta en ollut varma, ettenkö voisi satuttaa häntä. Hänelle en osannut tätä koskaan sanoa. Mietin, olisiko hän kaivannut tavallaan jotakuta tai minua vetämään itseään ulos muurinsa sisältä, mutta näyttikö se sitten vain siltä, että hylkäsin ja jätin hänet kiinnostuksen puutteessa, kun hän pysyi kuoressaan.
Itselleni on käynyt useinkin kaikkea sitä muiden taholta, mitä pelkään tekeväni itse muille, siis että noloonnun ilman, että toisella on siitä selkeästi aavistustakaan, tai jonkun henkilön kiinnostuksen lopahtaminen särkee sydämeni, vaikka toisen mielestä meillä ei varmaan ole ollut mitään sen kummempaa... :(
ap