Kuinka moni lopettaa netflixin käytön?
Näköjään toteuttivat uhkauksensa ja enää ei onnistu esim usan netflixin katsominen. Suomen tarjonnasta en ala maksamaan
Kommentit (32)
Mulla ainakin toimii ihan normaaliin tapaan? Ja mitenhän netflix aatteli blokata kaiken mahdollisen kun aina tulee uusia osotteita ja se on oikeasti loputonta. Jos jos pitäisikin siirtyä maksullisiin palveluihin niin eipä tuo haittaa, 5 euroa on pieni hinta siitä miten paljon lisää ohjelmia avautuu
Paras juttu mitä on koskaan tullu Suomeen, Netflix :) Tälläselle munkaltaselle Spedelle mikä tykkää töllöttää telkkua, niin aivan helmi, sitten kun nuo duunit on sellasia että ei tosiaan pysty kattomaan ihmisten aikaan mitään.
Osti ps4 Netflixin takia :D En oo muuta tolla ees tehny ku kattonu Netflixiä :) Kyl mun piti ruveta pelaamaan, mut on vähän jääny, ehkä mä saan jonkun pelinkin hommattuu, vuos tässä nyt on jo menny.
Olen tähän saakka katsonut vain USAn Netflixiä, koska siellä on valtavasti suurempi valikoima kuin Suomen vastaavassa. Nyt taidan lopettaa tilauksen, mutta en lopettaisi jos tarjonta olisi sama Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän saakka katsonut vain USAn Netflixiä, koska siellä on valtavasti suurempi valikoima kuin Suomen vastaavassa. Nyt taidan lopettaa tilauksen, mutta en lopettaisi jos tarjonta olisi sama Suomessakin.
Kyynel ja uli uli..
Mihin katosi Supernaturalin vanhat jaksot?? :((((
Miksei New Girliin tuu uusia jaksoja:( monenteenko kauteen siellä usan netflixissä näkyi?
House of Cardsin uudet jaksot tulee kohta, uuuuuuuuuuuujeeeeee :)
Sarjoja on paljon ja erittäin hyviä. En lopeta koskaan. Katson myös HBO:ta.
Vierailija kirjoitti:
Sarjoja on paljon ja erittäin hyviä. En lopeta koskaan. Katson myös HBO:ta.
Mulla oli ilmanen kk, aika suppee tarjonta HBOoolla. Ei lähelläkään Netflixin tasonen, toki laadukkaita sarjoja mutta ei niin paljon, osan on jo nähny muualta mitä siellä on. Ei HBO huono ole ja otan kuukaudeksi uudestaan kun sinne tulee enemmän sisältöä, parin sarjan uudet jaksot.
Höööh eikö vai enää esim unblock US kautta pysty katsomaan jenkkien netflixiä? :( tosin en siltikään aio lopettaa tilausta koska sarjoja lähinnä katselen ja niitä Suomenkin palvelussa on ihan hyvin tarjolla. Tosin tuolla jenkeillä huomattavasti laajempi leffavalikoima että se oli kyllä plussaa ja toki joitain sellaisia sarjoja joita ei täällä näy.
Mitä VPN- ohjelmaa käytät? mulla ainakin näkyy VPN avulla usan puoli.
Mitä vittua sä nyt taas uliset? Ei kukaan tässä ole ilmaiseksi sitä sisältöä halunnut saada eikä ole saanutkaan. Kuukausimaksun kaikki siitä netflixistä on tähänkin asti maksaneet ja saaneet ihan laillisesti (laiton ja käyttöehtojen rikkominen on 2 eri asiaa) sen usa:n tarjonnankin käyttöönsä. Tämä Netflixin nykyinen politiikka taas pistää ihmiset ehkä enemmän warettamaan koska ei suomen netflixin tahtiin ole mitään järkeä katsoa joitain sarjoja.