Pesetkö pillusi ennen seksiä?
Aina vai joskus vai et koskaan? Entä seksin jälkeen? Itse pesen aina jälkeen ja yleensä ennenkin (tai noin tuntia paria ennen) koska muuten se haiskahtaa liikaa miehen mielestä.
Kommentit (32)
En yleensä ehdi, ei enää viitsi miestä pois työntää kesken ja rynnätä pesulle. Suuseksiä meillä kyllä saa vain juuri pesty puhdas pillu!
Aina yhdynnän jälkeen, en koskaan ennen. Jos haluaisin suuseksiä, pesisin sitä ennen.
Itse pesen kikkelin vähintään viikon ennen seksiä. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Miehet on vaan siistimpiä.
Pillu pestään miehen suulla ja kielellä. Se touhu saa tosimiesten kyrvät kivikoviksi.
Joskus. Mutta joskus on pesemisestä voinut kulua joitain tuntejakin. Itse en välitä suuseksistä, mutta mies nuolee mua mielellään vaikkei olisi juuri pesty alapää. Olen kyllä sanonut ettei tarvitse. Mutta jos kerta tykkää :) Ei se mun mielestä haise koskaan kun pesen kaksi kertaa päivässä.
Pesen aamuin illoin. Ja jos on seksiä tiedossa niin pesen siis huuhtelen lämpimällä vedellä hiet ja pisut ym pois. Minulla on kiihottuessa liika kostuminen ongelma. Olen jo 47v. ja ikinä ei ole tarvinnut liukuvoiteita.
Mä pesen alakertani normaalisti vedellä joka vessassa käynnin yhteydessä. En oo paperi-ihmisiä. Näin pysyy paikat aina puhtaana yllättäviäkin suuseksisessioita varten. MIes niitä harrastaa kovasti mielellään, joten kait meillä sit hyvältä maistutaan :)
Mitä varten pesisin kun äijät nuolee edellisen jämät tortusta ja kehuu makua.
Pyyhin intiimipyyhkeellä yleensä, vaikka mies sanookin ettei tarvitsisi. Toisaalta jos olen miehen seurassa, niin saatan vessassa käydessä pestä muutenkin, kun ei ikinä tiedä milloin suuseksiä on tarjolla :)
Mies pesee saunassa alakertani kädellään, nostan toisen jalan jakkaralle.
Vierailija kirjoitti:
Mies pesee saunassa alakertani kädellään, nostan toisen jalan jakkaralle.
Pyllistätkö samalla?
No en, mieheni hoitaa kielellään sen homman!