Kysy tänä vuonna täysi-ikäiseksi tulevalta!
Tylsistyn kotona, joten antaa tulla. Kysykää mitä vain, toki en vastaa mihinkään kovin härskeihin kysymyksiin :D
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset tissit sinulla on? Suositko lyhyitten hamosien käyttöä kesäisillä ilmoilla?
Tissejä en kommentoi, ja käyttäköön ken tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko äänestää heti seuraavissa vaaleissa?
Joo, aion ehdottomasti!
Ensi vaaleissa äänestät joko muutospuoluetta tai suomidemokraatteja
Vierailija kirjoitti:
Mitä suunnittelet lähteväsi opiskelemaan? Mitä harrastat? Millaisia haaveita sulla on elämän suhteen yleensäkin? Kysyy juuri 18-v täyttäneen pojan äiti :)
Lääkis kiinnostaa, eli haen luultavasti ainakin sinne. Myös joku biologiaan ja kemiaan liittyvä ammatti olisi kiinnostava. Haluun kuitenkin tulevassa työssä jollain tavalla auttaa muita, joten lääkäri olis siihen ihanteellinen.
Soitan paria soitinta ja ohjaan lasten kerhoja (partion kautta). Urheilin ennen, juuri nyt en pysty loukkaantumisten takia.
Haluan elämässäni matkustaa ja kokea paljon, olla onnellinen ja auttaa muita. :D
Roadwalker kirjoitti:
Miltä se tuntuu, kun et voi koskaan olla samalla tasolla neitsyiden kanssa? Mies valitsee aina mieluummin neitsyen kuin monesti käytetyn saastuneen tavaran. Kuinka monta turvapaikanhakijaa sinulla on kavereina sosiaalisessa mediassa?
Mun täytyykin sitten varmaan olla koko loppu elämäni ilman seksiä, kun en enää kelpaa :( Harmi
Ei yhtään, olen kyllä käynyt vastaanottokeskuksessa tutustumassa heihin.
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Miltä se tuntuu, kun et voi koskaan olla samalla tasolla neitsyiden kanssa? Mies valitsee aina mieluummin neitsyen kuin monesti käytetyn saastuneen tavaran. Kuinka monta turvapaikanhakijaa sinulla on kavereina sosiaalisessa mediassa?
Mun täytyykin sitten varmaan olla koko loppu elämäni ilman seksiä, kun en enää kelpaa :( Harmi
Sinä siis et arvosta mv-lehteä
Tää voi kuulostaa oudolta kysymykseltä, mutta: oletko mieluummin yhteydessä kavereihisi livenä vai puhelimen/tietokoneen välityksellä? Koetko älypuhelimen välttämättömäksi välineeksi itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Tää voi kuulostaa oudolta kysymykseltä, mutta: oletko mieluummin yhteydessä kavereihisi livenä vai puhelimen/tietokoneen välityksellä? Koetko älypuhelimen välttämättömäksi välineeksi itsellesi?
Livenä mieluummin. Totta kai mä juttelen kavereille päivittäin esim. wapin ja snapchatin välityksellä, mutta kyllä mä haluan jutella myös ihan kasvotusten, se on täysin eri asia kun kiireessä naputella puhelimella kuulumisia.
Koen kyllä, varsinkin koska en omista tietokonetta. Hoidan puhelimella siis todella paljon asioita: kommunikoin kavereiden kanssa, katson tv-sarjoja/uutisia/elokuvia/YouTube-videoita, etsin koulujuttuja varten tietoa netistä ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Sinä siis et arvosta mv-lehteä
En erityisemmin.
Samanikäisen äitinä tunnistan tästä viinivastauksesta ettet ole oikeasti sen ikäinen ;) Teinit ei tykkää viinistä..
Vierailija kirjoitti:
Samanikäisen äitinä tunnistan tästä viinivastauksesta ettet ole oikeasti sen ikäinen ;) Teinit ei tykkää viinistä..
Mä tykkään. Tosin valkoviinistä, ja makeasta, en erityisemmin punkusta :D
Asun (siis lapsuudenkodissani, hah). Tarkoitus on luultavasti lukion jälkeen muuttaa