Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajille

Vierailija
26.02.2016 |

Hei koiraihmiset, onko niitä hauvoja ihan pakko paskattaa hiihtoladuilla yms. reiteillä, kun ihan voisi siihen viereiseen metsään mennä. Tulin juuri hiihtämästä ja siellä pikkulapset kaatuilivat paskaläjiin.
Varmaan vanhemmat on iloisa.
Eläimiä en tästä syyllistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä äläpä..niillä haukuilla on samat oikeudet kuin äpärälapsilla.Siis koska koiranomistajat vihaa lapsia niin ne saa paskattaa koiransa laduille ja toisten pihaan ja ihan mihin vaan.Onko ollut pakko lisääntyä?Otetaan van kaikki koiria niin ongelma poistuu?

Vierailija
2/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajaa kakaranne tuntemaan inhimilliset jätökset te laiskat mammat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut vähän tuli hymy huulille tosta paskaläjä jutusta.. mut joo ymmärrän täysin. itse en anna/ eikä koira halua paskoa keskelle tietä. Hakeutuu aina syvemmälle " piiloon " tarpeillensa. Mut joo tosiaan omistajia tästäkin asiasta syyttäminen

Vierailija
4/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos koira edes suostuu tekemään avaralle paikalle mitään läjää, omani menevät aina syvälle pusikkoon.

Vierailija
5/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajaa kakaranne tuntemaan inhimilliset jätökset te laiskat mammat.

Mistä lähtien koiranpaska on ollut inhimillinen jätös?

Vierailija
6/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako niitä koiria pitää kävelyttää HIIHTOLADULLA?Menkää muualle,siinä ei saa kävellä.

Koiria on niin turkasen helvetisti että tää maailma hukkuu koiranpaskaan!!Sitä on ihan joka mesta täynnä.Lenkkipolut,uimarannat,hiihtoladut,kävelytiet.

Vierailija
7/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, jos koira edes suostuu tekemään avaralle paikalle mitään läjää, omani menevät aina syvälle pusikkoon.

Ryömiikö sun jätökset vielä itsekseen syvemmälle pusikkoon?Raakaravintoa?Miksi kakkaat ulos?

Vierailija
8/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilisin ensinnä jotain ajokoiratyyppistä hiihtäjämiestä. Ainakin meidän koirat hakeutuvat aina jonnekin syrjään puskan juureen.

Vierailija
9/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien omistajia pitäisi ankarasti verottaa, vaikkapa 5000 €/vuosi. Vähentäisi haittoja tuntuvasti.

Vierailija
10/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koiranomistaja ja pyrin viemään rekkuni syrjään, mutta alle puolivuotiaan kiireellä hätä voi iskeä ennen kun ehtii oikealle paikalle. MUTTA kysynpä että mitäs helvettiä ne paskat siellä ladulla tekee kun pitäs olla pussissa ja roskissa. Vihaan koiranpaskoja yhtä paljon kun kuka tahansa enkä voi käsittää miten jotkut on niin laiskoja ettei kerää pois. Ne voisi kerätä myös sieltä puskista pois, koska itse rämmin koiran kanssa milloin missäkin ja on aivan yhtä ärsyttävää astua paskaan tiellä ja puskassa.

Vierailija
11/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirien omistajia pitäisi ankarasti verottaa, vaikkapa 5000 €/vuosi. Vähentäisi haittoja tuntuvasti.

Siis niin totta!!!Ihme ettei valtio ole huomannut tätä rahareikää!Vois vähetä se "meidän musti syö vaan kanan persereikiä" paska puhe.

Vierailija
12/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koiranomistaja ja pyrin viemään rekkuni syrjään, mutta alle puolivuotiaan kiireellä hätä voi iskeä ennen kun ehtii oikealle paikalle. MUTTA kysynpä että mitäs helvettiä ne paskat siellä ladulla tekee kun pitäs olla pussissa ja roskissa. Vihaan koiranpaskoja yhtä paljon kun kuka tahansa enkä voi käsittää miten jotkut on niin laiskoja ettei kerää pois. Ne voisi kerätä myös sieltä puskista pois, koska itse rämmin koiran kanssa milloin missäkin ja on aivan yhtä ärsyttävää astua paskaan tiellä ja puskassa.

Ap rakastaa sinua t. ap

Vierailija
13/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Itse asiassa koiria ei edes saa viedä hiihtoladuille. Ja kaupunkialueilla koirien jätökset on kerättävä pois. 

t. Koirienomistaja jo yli 20 vuoden ajan ja yhtään kakkakasaa en ole jättänyt luontoon eivätkä koirani ole koskaan olleet hiihtoladuilla

Vierailija
14/14 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä äläpä..niillä haukuilla on samat oikeudet kuin äpärälapsilla.Siis koska koiranomistajat vihaa lapsia niin ne saa paskattaa koiransa laduille ja toisten pihaan ja ihan mihin vaan.Onko ollut pakko lisääntyä?Otetaan van kaikki koiria niin ongelma poistuu?

Et taida tietää, mitä äpärä tarkoittaa, mutta kummasta sinulle on sitten vanhusten hoitolaitoksessa enemmin hyötyä? koirasta vai lähi/sairaanhoitajaksi opiskelleesta äpärä- tai aviolapsesta. Ilmaisepa sitten mielipiteesi lapsista, niin voit saada maata paskoissasi pari ylimääräistä tuntia. Sitten on sinun vuorosi olla paskaläjässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän