En pysty meikkaamaan, koska...
... tuntisin olevani epärehellinen. Onko kellään samaa?
Kommentit (5)
Eihän kukaan muutenkaan näytä itsestänsä täysin rehellisesti kaikkia puolia. Jokainen yrittää sekä fyysisesti että psyykkisesti olla vähän parempi kuin on. Ei kai kukaan täysin häpeilemättä levittele kaikkia huonoja puoliaan julkiseen jakoon? Mikä sitten on "epärehellistä", sekö että yrittää sopeutua yhteiskunnassa vallitseviin sääntöihin?
En meikkaa, koska näytän muutenkin kauniilta.
Mulla on vähän samanlaiset ajatukset kuin aloittajalla. Mutta näin 4-kymppisenä koen, että iho kaipaa ajoittain ihan oikeasti pientä peittoa tai siis tasoitusta, jotta näyttäisin samalta kuin ilman vaanhenemisen tuomia muutoksia. En siis koita feikata, vaan haluan pysyä edelleen nuoren näköisenä, joka olenkin :)
Tosin, hassu juttu, mielestäni näytän meikattuna vanhemmalta, kuin ilman meikkiä, ja laitan vain kevyen meikkivoiteen, aivan aavistuksen poskipunaa ja kynää hiukan yläluomen reunaan. En edes ripsasria, olen niin tumma enkä halua sen valuvan. Mutta vaikka omasta mielestäni olen vanhemman näköinen (ilman meikkiä mua on luultu 30+) niin miesten huomaan laittavan merkille sen, että olen hiukan laittautunut, se on näin meikkinoviisille aika hauska huomio :)
Helpommalla ap pääset, kun olet ottanut tuollaisen linjan :)
Entäs vaatteet? Ethän vain käytä niitä kroppasi peittelemiseen?