Onko Chisu Suomen ylivoimaisesti kaunein, ihanin ja seksikkäin naislaulaja?
Järkyttävän upea nainen, seksikkäin esitys mitä olen ikinä nähnyt tämä UMK väliaikanumero Tähdet tähdet. Onneksi tällä palstalla osataan arvostaa Chisua ja ollaan samaa mieltä!
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12733559_1015451904…
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
se on huomiohakuinen narsin tisti, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. "hittejä" tulee radiosta pakkosyötöllä, vaikka lahjakkaita lauluntekoijita ruikuttaa rannalla, kun ei ole taustavoimia ja rahhaa tarpeeksi.
joudun valitettavasti aina kääntämään kanavaa, kun hän "laulaa".
SAD BUT TRUE.
Sinun kirjoituksestasi ei saa mitään selvää. Taidat olla luku-kirjoitustaidoton ääliömäinen paskapää joka ei ymmärrä hyvän päälle.
No eipä taida olla.. Chisusta olen ajatellut, että se on sellainen wannabe Gwen Stefani.. enkä tykkää sen hönkivästä laulutavastakaan.
Ehdottomasti kaikkien aikojen kaunein suomalainen naisartisti on Tarja Turunen. Seksikkyydestä en niin osaa sanoa, mutta sen perusteella, mitä miellän seksikkyydeksi, niin sanoisin, että Anna Abreu? Tai Hanna Pakarinen? Jotenkin en ikinä miellä blondeja seksikkääksi... Suomessa ei oikeen taida olla sellaisia varsinaisia hottis-naisartisteja?
Palstapsyko kirjoitti:
No eipä taida olla.. Chisusta olen ajatellut, että se on sellainen wannabe Gwen Stefani.. enkä tykkää sen hönkivästä laulutavastakaan.
Ehdottomasti kaikkien aikojen kaunein suomalainen naisartisti on Tarja Turunen. Seksikkyydestä en niin osaa sanoa, mutta sen perusteella, mitä miellän seksikkyydeksi, niin sanoisin, että Anna Abreu? Tai Hanna Pakarinen? Jotenkin en ikinä miellä blondeja seksikkääksi... Suomessa ei oikeen taida olla sellaisia varsinaisia hottis-naisartisteja?
Nää on niiin mielipideasioita joista on turha kiistellä. Anna abreu ei ole kaunis eikä seksikäs, lähinnä isopäinen kaasupullo johon on liimattu jättiperse. Chisu on varmaan parin vuoden kuluttua kalju, valjun näköinen mitäänsanomaton tapaus. Itse tykkään Jenni Vartiaisen ulkonäöstä vaikka te ette.
Vastaus: ei missään tapauksessa ole.
Chisua ylistetään lauluntekijänä, koska on niitä harvoja joka tekee kaiken itse biiseihinsä. Samaan pakettiin kuuluu sitten kehua ulkonäkö ja laulutaito vaikkei kummassakaan ole mitään kehuttavaa. Mun mielestä tuo UMK esitys oli halvan näköinen, tanssitaidoton epätahtinen, huonosti laulettu. Ja ap:n liittämä kuva kertoo että meikin alta ei laulajasta näkynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Chisua ylistetään lauluntekijänä, koska on niitä harvoja joka tekee kaiken itse biiseihinsä. Samaan pakettiin kuuluu sitten kehua ulkonäkö ja laulutaito vaikkei kummassakaan ole mitään kehuttavaa. Mun mielestä tuo UMK esitys oli halvan näköinen, tanssitaidoton epätahtinen, huonosti laulettu. Ja ap:n liittämä kuva kertoo että meikin alta ei laulajasta näkynyt mitään.
Paitsi erittäin ruma kieli jonka ulostyöntely on mielestäni lapsellista ja typerää.
se on huomiohakuinen narsin tisti, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. "hittejä" tulee radiosta pakkosyötöllä, vaikka lahjakkaita lauluntekoijita ruikuttaa rannalla, kun ei ole taustavoimia ja rahhaa tarpeeksi.
joudun valitettavasti aina kääntämään kanavaa, kun hän "laulaa".
SAD BUT TRUE.